Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین نسبت به عدم توزیع چادر در این منطقه آسیب دیده انتقاد کرد و گفت: عمده‌ترین مشکل شهروندان قصر شیرین مشکل اسکان است که به یک موضوع لاینحل تبدیل شده و به دلیل برودت هوا نگران سلامتی مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، فرامز اکبری فرماندار قصر شیرین اظهار کرد: متاسفانه مشکل چادر به صورت یک مشکل لاینحل در قصر شیرین باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی پس لرزه‌ شدیدی در این منطقه داشتیم البته از صبح وقوع پس لرزه‌ها وجود داشت به همین دلیل امکان سکونت مردم در منازل وجود ندارد.

وی افزود: پس لرزه‌ها باعث نگرانی مردم شده و علی رغم تلاش‌های بسیار اما امکانات امدادرسانی هلال احمر در زمینه توزیع چادر در حد انتظار نبود که به دلیل برودت هوا نگران سلامتی مردم هستیم.

فرماندار قصر شیرین در مورد توزیع آب شرب نیز گفت: امروز از طریق تانکر سیار، آب بین مردم توزیع شد. همچنین توزیع آب بسته بندی شده صبح و بعد از ظهر امروز در سه نوبت انجام شد. شرکت آب و فاضلاب نیز در حال تلاش است که مشکل آب را به سرعت حل کند.

اکبری تاکید کرد: عمده‌ترین مشکل شهروندان قصرشیرین مشکل اسکان است که هنوز حل نشده و متاسفانه شرایط هوا نیز مساعد نیست و شهروندان به خاطر پس لرزه‌ها باید در چادر و اردوگاه سیار اسکان پیدا کنند اما نمی‌دانم چرا هلال احمر در این زمینه آنطور که باید و شاید در صحنه حاضر نمی‌شود.

وی افزود: شاید اینطور تصور شده چون در قصر شیرین منازل کمتری خراب شده نیاز به توزیع چادر نیست ولی واقعیت این است که مردم قصر شیرین به خاطر وقوع پس لرزه‌ها جرات رفتن به منازل خود را ندارند. از وزیر کشور درخواست می‌کنم توجه کافی نسبت به اسکان شهروندان قصر شیرین داشته باشد. ضمن اینکه بسیاری از منازل ترک برداشته و ممکن است با پس لرزه‌های شدید خراب شوند.

فرماندار قصر شیرین با تاکید بر اینکه احداث اردوگاه و توزیع چادر از ضروریات در منطقه قصر شیرین است گفت: درخواست می‌کنم حتما امدادرسانی در این زمینه طی امشب و فردا صورت گیرد و مردم بتوانند در اردوگاه‌ها یا چادر اسکان پیدا کنند تا پس لرزه‌ها آسیب جانی برای مردم قصر شیرین نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل

رضا فلاح، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ تیم امدادرسانی هلال احمر شهرستان زرند در این شهر در حال تخلیه آب معابر هستند گفت: ۴ تیم عملیاتی نیز از شهر کرمان شامل ۱۸ نفر با امکانات و تجهیزات امدادرسانی و لجستیکی عازم شهر زرند شده و هم اکنون در حال تخلیه آب وارد شده به منازل روستاهای درگیر سیل و امدادرسانی به مردم می‌باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، نیروهای هلال احمر استان کرمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل می‌باشند.

کد خبر 6086572

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری