Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:39:37 GMT

ترس مردم قصرشیرین از ورود به منازل و عدم توزیع چادر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۱۷۹۷

فرماندار قصرشیرین نسبت به عدم توزیع چادر در این منطقه آسیب دیده انتقاد کرد و گفت: عمده‌ترین مشکل شهروندان قصر شیرین مشکل اسکان است که به یک موضوع لاینحل تبدیل شده و به دلیل برودت هوا نگران سلامتی مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، فرامز اکبری فرماندار قصر شیرین اظهار کرد: متاسفانه مشکل چادر به صورت یک مشکل لاینحل در قصر شیرین باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی پس لرزه‌ شدیدی در این منطقه داشتیم البته از صبح وقوع پس لرزه‌ها وجود داشت به همین دلیل امکان سکونت مردم در منازل وجود ندارد.

وی افزود: پس لرزه‌ها باعث نگرانی مردم شده و علی رغم تلاش‌های بسیار اما امکانات امدادرسانی هلال احمر در زمینه توزیع چادر در حد انتظار نبود که به دلیل برودت هوا نگران سلامتی مردم هستیم.

فرماندار قصر شیرین در مورد توزیع آب شرب نیز گفت: امروز از طریق تانکر سیار، آب بین مردم توزیع شد. همچنین توزیع آب بسته بندی شده صبح و بعد از ظهر امروز در سه نوبت انجام شد. شرکت آب و فاضلاب نیز در حال تلاش است که مشکل آب را به سرعت حل کند.

اکبری تاکید کرد: عمده‌ترین مشکل شهروندان قصرشیرین مشکل اسکان است که هنوز حل نشده و متاسفانه شرایط هوا نیز مساعد نیست و شهروندان به خاطر پس لرزه‌ها باید در چادر و اردوگاه سیار اسکان پیدا کنند اما نمی‌دانم چرا هلال احمر در این زمینه آنطور که باید و شاید در صحنه حاضر نمی‌شود.

وی افزود: شاید اینطور تصور شده چون در قصر شیرین منازل کمتری خراب شده نیاز به توزیع چادر نیست ولی واقعیت این است که مردم قصر شیرین به خاطر وقوع پس لرزه‌ها جرات رفتن به منازل خود را ندارند. از وزیر کشور درخواست می‌کنم توجه کافی نسبت به اسکان شهروندان قصر شیرین داشته باشد. ضمن اینکه بسیاری از منازل ترک برداشته و ممکن است با پس لرزه‌های شدید خراب شوند.

فرماندار قصر شیرین با تاکید بر اینکه احداث اردوگاه و توزیع چادر از ضروریات در منطقه قصر شیرین است گفت: درخواست می‌کنم حتما امدادرسانی در این زمینه طی امشب و فردا صورت گیرد و مردم بتوانند در اردوگاه‌ها یا چادر اسکان پیدا کنند تا پس لرزه‌ها آسیب جانی برای مردم قصر شیرین نداشته باشد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند

فرماندار شادگان گفت: مردم شهرستان شادگان تا عادی شدن شرایط از مصرف برق بی‌رویه خودداری کنند.

جمال صالح‌زاده شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند