Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@17:51:32 GMT

اجرای طرح مهار سرقت‌های احتمالی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۲۲۶

اجرای طرح مهار سرقت‌های احتمالی

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار سعید منتظرالمهدی،  سخنگوی ناجا با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه گفت: ضمن ابراز همدردی مجدد با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار به عرض عزیزانم برسانم که در همان ساعات اولیه پلیس استان با بسیج نیروها و تجمیع امکانات در محل حادثه حاضر شدند و با ارسال کمک و ارائه خدمات امنیتی و انتظامی و ترافیکی به آسیب دیدگان یاری رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ناجا با بیان اینکه همزمان با دستور فرمانده ناجا، دو گردان از تیم یگان های تخصصی ناجا به همراه چند فروند بالگرد با تجهیزات و امکانات کامل به محل اعزام شدند، گفت: در حال حاضر اجرای طرح مهار کنترل و پیشگیری از سرقت های احتمالی با استقرار چندین تیم پلیس آگاهی و پیشگیری در حال انجام است؛ اعزام ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس در رده های تخصصی و ویژه و همچنین استقرار تجهیزات خودرویی امداد و نجات در محل حادثه انجام شده است.

وی افزود: یگان های ویژه در شهرستان سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین استقرار پیدا کردند و نیروهای کمکی از استان های معین همدان، کردستان و لرستان به محل حادثه اعزام شدند.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه پنج تیم تخصصی تشخیص هویت برای شناسایی احتمالی اجسداد مجهول الهویه در محل حادثه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: ۲۰ تیم گشت پلیس راهور در سرپل ذهاب و ۳۰ تیم جاده ای در پلیس راه های مرزی کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب در حال انجام مأموریت هستند؛ اعزام ۴ تیم سگ های زنده یاب نیز از اقداماتی است که در حال اجرا است.

سخنگوی ناجا گفت: از ساعاتی پیش فرمانده انتظامی وارد استان کرمانشاه شده تا از نزدیک در جریان فعالیت های انتظامی انجام شده در محدوده مناطق زلزله زده قرار گیرد.

 

مهر

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح