Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه وقوع جرم در استان مرکزی برای سومین سال متولی کاهش یافت گفت: تکمیل طرح پایش تصویری در استان مرکزی یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فراهان، سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در جامعه اظهار داشت: امینت مورد توجه همه مردم و مسئولان است و در جغرافیایی پیرامون ایران اسلامی ارزش امنیت برای مردم قابل لمس است به طوری که امنیت یکی از مولفه‌های ارزشمند اجتماعی به شمار می‌رود به طوری که امنیت ابزاری برای فراهم کردن بستر فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و در نهایت دستیابی به اهداف والای جامعه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همراهی مردم با نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه و جلوگیری از بی‌نظمی و بی‌قانونی لازم است و کاهش میزان وقوع جرم در جامعه با مجاهدت و همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و دستگاه قضا حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: علل و عوامل بزهکاری عوامل مختلفی دارد به طوری که در کشورهای اروپایی باوجود رشد جمعیتی کمتر از ایران آمار سرقت‌ها بیشتر است.

عزیزی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه ایجاد امنیت تبلیغ نمی‌کند و به صورت جهادی عمل می‌کند، این درحالی است که به رغم شرایط منطقه‌ خوشبختانه در کشور ما، امنیت به واسطه همراهی و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است.

وی عنوان کرد: امسال برای سومین سال متوالی در استان مرکزی شاهد کاهش وقوع جرم بودیم که این امر اتفاقی نبوده بلکه حاصل شجاعت مردم شریف استان و برنامه‌ریزی و مجاهدت شبانه‌روزی ماموران انتظامی است البته در گذشته پیشگیری مقدم بر درمان بود اما در حال حاضر پیش‌بینی بر پیشگیری اولویت دارد، نیروی انتظامی نارضایتی‌ها را در حوزه‌های مختلف احصاء می کند تا بتواند وقوع جرم را به حداقل برساند.

عزیزی افزود: کمبودهایی در بخش تجهیزات و امکانات در نیروی انتظامی وجود دارد اما با شناسایی ظرفیت‌ها و نیازها به دنبال ارایه خدمات شایسته به مردم هستیم، گسترش ساختار سازمانی از جمله این اقدامات است و به‌زودی دو مرکز پلیس فتا در شهرستان‌های استان فعال می‌شود.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح پایش تصویری در استان مرکزی به عنوان یک ضرورت مورد توجه جدی قرار دارد که برای این منظور 16 دوربین در مرکز استان فعال بوده و تکمیل این طرح سبب اشرافیت اطلاعاتی پلیس خواهد شد.

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی بیان کرد: مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی 110 در استان مرکزی راه اندازی می شود و مردم می‌توانند هر نوع مشکل یا اتفاقی را که مربوط به پلیس است را با اپراتور مرکز مطرح و راهنمایی‌ های لازم را از طریق آن دریافت کنند.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود