Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:03:50 GMT

خبر خوش وزارت اقتصاد برای سپرده‌گذاران کاسپین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۸۸۴

خبر خوش وزارت اقتصاد برای سپرده‌گذاران کاسپین

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از نشست مشترک اعضای فراکسیون متبوعش با وزیر اقتصاد را تشریح کرد.

شهباز حسن‌پور بیگلری عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در جلسه اخیر نمایندگان عضو این فراکسیون با وزیر اقتصاد درباره رسیدگی به سپرده‌گذاران مؤسسه مالی کاسپین بحث و تبادل نظر شد، گفت: در این جلسه حیدری معاون رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که، تا عصر روز چهارشنبه (17 آبان) وضعیت اکثر سپرده‌گذاران تا سقف 200 میلیون تومان تعیین تکلیف شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسئولان وزارت اقتصاد در این جلسه اعلام کردند مقرر شده تا 10درصدی که قبلاً از سپرده مردم کسر می‌شد این 10 درصد هم سریعاً به سپرده‌گذاران بازگردانده شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: وزیر اقتصاد در این جلسه اعلام کرد که، به تمامی معاونین و مدیران دستگاه‌ها ابلاغ شده تا با فوریت نشست‌های تخصصی را با نمایندگان هر حوزه انتخابیه به‌صورت جداگانه برگزار کنند و نسبت به رفع دغدغه نمایندگان در حوزه‌های اقتصادی اقدامات جدی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان با ابراز اینکه در این نشست موضوع مشکلات به وجود آمده در بحث مالیات بر ارزش افزوده نیز مطرح شد، گفت: در مواردی در 2 الی 3 مرحله از واحد‌های تولیدی مالیات بر ارزش افزوده دریافت شده که وزیر اقتصاد تصریح کرد به‌محض اینکه مشخص شود که از یک واحد تولیدی چند بار مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده باید پول این واحد‌ها مسترد شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اظهار اینکه اعضای فراکسیون در این نشست نظرات و پیشنهاداتی را در حوزه‌های اقتصادی به وزیر ارائه دادند، گفت: تلاش در جهت تراز مثبت صادراتی و انتقاد از واردات بی‌رویه، تلاش برای اجرای بودجه عملکردی، حل قطعی مشکل مال‌باختگان مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از جمله پیشنهادات و خواسته‌های نمایندگان از وزیر اقتصاد در این جلسه بود.

انتهای‌ پیام/*

R1385/P1361/S1,15/CT1 موضوعات مرتبط مجلس دهم وزارت اقتصاد مؤسسه کاسپین

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،صحرایی افزود:  طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم فناوری و دانشگاه رازی راه اندازی می شود.
محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ عنوان کرد: عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.
مدیر ارشد استان گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخير با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود