Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای کمک به بازسازی واحد های مسکن روستایی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، این بنیاد 100 هزار تن سیمان اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی کیا با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزرای کشور و بهداشت، اعلام کرد: بنیاد مستضعفان برای تأمین آب آشامیدنی این مناطق، 100 هزار بطری 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 لیتری آب نیز به غرب کشور ارسال می کند.
بنا به این گزارش، در پی تأکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاه ها و نهادها و مسؤولان به زلزله زدگان غرب کشور، هیأتی با حضور رییس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیماتی اتخاذ کرد.
پیش از این نیز بنیاد مستضعفان بر اساس مصوبه هیأت امنای بنیاد، با اهدای 12 هزار تن سیمان به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق و تسکین آلام مردم زلزله زده مشارکت کرده است.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.
محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله - بوده است. این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه و در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه ، زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
در این زمین لرزه بیش از 430 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به 6700 نفر رسیده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108** خبرنگار: ایرج منصوری**ناشر: علی پاینده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن