Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه قم گفت: از دست دادن همه دارایی‌های یک فرد در حادثه زلزله کرمانشاه و دست نیاز دراز کردن به‌سوی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است از این‌رو مردم باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: باید کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به‌ویژه استان قم برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه برنامه‌ریزی لازم را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به حادثه غم‌انگیز کرمانشاه دغدغهمند باشند، افزود: از دست دادن همه دارایی‌های یک فرد در حادثه زلزله کرمانشاه و دست نیاز دراز کردن به‌سوی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است از این‌رو مردم باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.

امام‌جمعه قم ظرفیت کمک‌رسانی قم به محرومان و نیازمندان را مد نظر قرار داد و عنوان کرد: استان قم از ابتدا پناهگاهی برای شیعیانی بوده است که از دست رژیم‌های مختلف متواری می‌شدند، بیش از 400 امامزاده از نسل اهل‌بیت(ع) در قم دفن هستند که آستان‌های آن‌ها در ساخت‌وسازهای شهری مشخص نیستند.

وی رغبت کمک‌رسانی بیشتر شهرهای مذهبی به نیازمندان اشاره و تصریح کرد: همه باید بدانند که کمک گسترده قمی‌ها به نیازمندان را مدیون معنویت شهر هستیم، بنابراین شئون اسلامی باید در قم رعایت شود و باید دین خود را نسبت به معنویت شهر قم ادا کنیم.

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه مردم باید مشاهده کنند که کمیته امداد در عرصه‌های مختلف کمک‌رسانی، آبروی نظام است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی باید گام‌های اساسی و ابتکارات جدیدی را برای کمک‌رسانی به نیازمندان دنبال کند تا بتواند جمعیت نیازمندان جامعه را کاهش دهد.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر