Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان در نشست صمیمانه با نمایندگان سمن های استان ایلام و فارس گفت:جان باختن تعدادی از هم وطنان در استان کرمانشاه تسلیت می گویم، از اولین ساعات پس از وقوع زلزله شاهد همگرایی و همکاری مناسبی بین دستگاه های مختلف برای کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان بودیم ،سرعت عمل نهاد های مختلف  در دو روز گذشته نشان از تجربه خوب نهاد ها در مقابله با چنین اتفاقاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: خوشبختانه قبل از وقوع زلزله اصلی با وقوع پیش زلزله خیلی از هم وطنان از خانه خارج شدند و در حین زلزله اصلی در خانه نبودند که این امر موجب پایین بودن تلفات شد . 

سلطانی فرد در ادامه جلسه گفت: یک سری از سمن ها با حمایت معاونت ساماندهی امور جوانان برای کمک به زلزله زدگان عازم کرمانشاه شدند و در حوزه ورزش هم فردا برنامه ای برای حمایت از زلزله زدگان خواهیم داشت. 

او ادامه داد: سمن ها شامل عمق نگری هستند که امیدواریم با این عمق نگری شاهد کم شدن مشکلات و اسیب های اجتماعی باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت:در جوامع توسعه یافته بین ١٠٠نفر یک سمن وجود دارد که این سمن ها نه تنها وابسته به دولت ها نیستند بلکه درکاهش آسیب های اجتماعی نیز بسیار موثر عمل میکنند. 

او ادامه داد:در جوامع پیشرفته، سمن ها وابسته به دولت ها نیستند و به صورت مستقل به سمت حل و فصل آسیب های اجتماعی می روند. 

سلطانی فر ادامه داد: موضوع تفکیک ورزش از جوانان در مجلس  و در کمیسیون های مختلف در حال بررسی است، عده ای از نمایندگان موافق سازمان ملی در قالب معاونت رییس جمهوری هستند و عده ای دیگر به تشکیل سازمان ملی در قالب یه سازمان مستقل زیر مجموعه وزارت ورزش هستند.

او ادامه داد: ما باید بدون نگاه و توجه به این موضوع که جوانان از ورزش جدا شوند یا خیر باید با جدیت به کار خود در حوزه جوانان و حمایت از سمن ها ادامه دهیم. 

سلطانی فر در ادامه گفت: به همه مسئولان بارها گفته شده است که نباید سایه ورزش بر جوانان سنگینی کند و این موضوع مدام به مسئولان گوشزد می شود. 

او ادامه داد: زمانی که رییس جمهور وزیری با سن٣٦ سال انتخاب می کند این معنی را می دهد که دولت در حوزه جوانان جدی است. 

او ادامه داد: دروزارت ورزش و جوانان دومین معاون وزیر زن را هم منصوب کردیم که از این نظروزارت ورزش و جوانان  رکورد دار است. 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همان طوری که امام در ابتدای انقلاب به همه جوانان فرصت داد  و مدیریت کشور را به جوانان سپرد، ما امروز نیاز داریم تا دوباره این فرصت به جوانان داده شود .

او ادامه داد: در این مدت ما در استان های مختلف بسیاری از مدیران کل را از افراد جوان انتخاب کردیم و با این روش می خواهیم وزارت خانه را به نسل جدید بسپاریم. 

سلطانیفر افزود: شوراهای اشتغال در سطح استان ها از هفته آینده کار خود را آغاز می کنند که فرصت بسیار خوب است و سمن ها هم میتوانند از این تسهیلات استفاده کنتد .

او ادامه داد: ٨٥٥٠٠٠ وام ازدواج به زوجین پرداخته شد که این وام ازرواج میتواند کمک خوبی دراغاز زندگی برای جوانان باشد. 

سلطانی فرد در پایان گفت:در خصوص خانه جوانان، سعی ما بر این است تا بتوانیم با همکاری استانداری ها در شهرستان ها این خانه هارا در ختیار جوانان مختلف قرار دهیم و در استان هایی که امکان دریافت ساختمان از دولت نیست سعی ما بر این است تا بتوانیم به صورت استیجاری خانه ای را در اختیار جوانان قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است