Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه وزیر خارجه کشورمان پیشنهاد کمکهای خارجی از کشورهای دوست را رد کرده نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ژستی نمایشی گفته که حاضریم به زلزله زدگان ایران کمک کنیم.

به گزارش مشرق، درحالیکه محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان پیشنهاد کشورهای دوست برای کمک به زلزله زدگان را رد و تاکید کرده که منابع خودمان کافی است و نیازی به کمک نداریم  بنیامین نتانیاهو در اقدامی نمایشی گفته آماده ایم از طریق صلیب سرخ به زلزله زدگان ایران کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف شب گذشته ضمن تشکر از پیامهای ابراز همدردی مقامات خارجی تاکید کرد که نیازی به کمک خارجی در حال حاضر نیست و با منابع خودمان می‌توانیم شرایط را مدیریت کنیم.

نتانیاهو که در مجمع عمومی فدراسیون یهودیان سخنرانی میکرد بار دیگر گفت که توافق هسته‌ای جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌گیرد. وی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نیکی هیلی نماینده واشنگتن در سازمان ملل به خاطر اقدامات و مواضعشان درباره برجام تقدیر و تشکر کرد. 

وی همچنین گفت که اسرائیل پیشنهاد داده است حاضر است از طریق صلیب سرخ به زلزله زدگان ایران کمک کند.

منابع اسرائیلی گفته‌اند که ایران این پیشنهاد را رد کرده است.

وی در ادامه سخنرانی خود گفت که ما باید با یکدیگر علیه تهاجم ایران و تسلیحات هسته ای این کشور بایستیم. اگر با هم باشیم موفق خواهیم بود. اما اگر در مقابل ایران تنها باشیم و گزینه دیگری نباشد اسرائیل به تنهایی علیه ایران اقدام خواهد کرد تا به سلاح هسته ای دست پیدا نکند.

وی افزود: ایران به دنبال تقویت حضور نظامی خود در سوریه است. آنها میخواهند یک پایگاه نظامی زمینی، هوایی و دریایی در سوریه تاسیس کنند و از سوریه به عنوان پایگاهی برای خراب کردن اسرائیل استفاده کنند. ما با آن موافقت نخواهیم کرد. من بارها تاکید کردم که اسرائیل علیه این طرح خواهد ایستاد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایدئولوژی ایران که هدفش تسخیر جهان است خطرناک است آنها متعهد به نابودی اسرائیل هستند. ایران تنش و بحران را به کل خاورمیانه گسترش داده است، در یمن، در عراق، سوریه و لبنان. با این وجود در تشخیص تهدید ایران ما تنها نیستیم و عربستان به عنوان کشور پیشروی جهان عرب دقیقا همین نظر ما را دارد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد

ایهود المرت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» افزود: اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها معتقدند که تنها انگیزه گسترش جنگ و حمله به رفح حفظ آینده سیاسی نتانیاهو است، زیرا حمله به رفح به هیچ وجه به نفع اسرائیل نیست.

وی همچنین تاکید کرد که نتانیاهو در داخل حباب جدا از واقعیت زندگی می‌کند و در آن حباب به خود و دیگران می‌گوید که برای ادامه حیات اسرائیل می‌جنگد و ماموریت تاریخی او مقابله با جهان برای دفاع از اسرائیل در برابر تمام کسانی است که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

المرت با اذعان به اینکه گفتن این موضوع از نظر احساسی دشوار است، اعتراف کرد که «مهم است درک کنیم که اسرائیل از این رویارویی پیروز بیرون نخواهد آمد» او در عین حال بر لزوم درک این موضوع تاکید کرد که همه اهداف صحبت‌های مداوم نتانیاهو در مورد «پیروزی کامل» را درک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنم
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات