Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان سه‌شنبه، 23 آبان با مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دیدار کرد.
حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این دیدار که در پادگان امام حسین(ع) سپاه لرستان انجام گرفت، گفت: امام خمینی(ره) در کنار امت، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت توانستند حماسه‌های جاویدان را خلق کنند و همه باید تلاش کنند که این حماسه و فرهنگ جاوید به نسل جوان انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فرهنگ عاشورا الهام گرفته از فرهنگ قرآنی است و فرهنگ مقاومت و ایثارگری که امروزه شاهد آن هستیم نیز برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس ارزش‌هایی را تولید کرد که سازه‌هایی با نام فرهنگ شهادت، استکبارستیزی، غیرت و شجاعت و معنویت‌گرایی را به‌وجود آورد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان‌نور، افزود: سپاه پاسداران با طراحی و برنامه‌ریزی اردوهای راهیان‌نور به‌عنوان انتقال‌دهنده معارف جنگ، کار بسیار پسندیده‌ای را انجام داده است.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، لرستان به‌عنوان خط ترانزیت کشور از لحاظ اقتصادی مهم به‌شمار می‌آمد و همین باعث شد که دشمن بعثی سه هزار بمب را برای از بین بردن و فلج کردن اقتصاد ایران روی این استان رها کند.
ناصرپور در پایان خواستار احیای پادگان شهید شفیع‌خانی(دوکوهه لرستان)، حمایت از دانشنامه دفاع مقدس لرستان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس و همچنین شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان شد.







منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود