Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج فارس از نظر توان اجرایی و تخصص‌های مورد نیاز در کشور زبانزد هستند، گفت: گروه‌های جهادی بسیج و متخصصان بسیجی استان فارس در صورت نیاز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار سید هاشم غیاثی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور، اظهار داشت: سپاه فجر و بسیج استان فارس برای حضور در فرآیند کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان و فعالیت در زمینه بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله آمادگی کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج فارس از نظر توان اجرایی و تخصص‌های مورد نیاز در کشور زبانزد هستند، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج و متخصصان بسیجی استان فارس در صورت نیاز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: با تلاش سپاه فجر در راستای فراهم آوردن امکانات ترابری، محموله‌های کمک‌های اهدایی مردم از سراسر استان فارس شامل پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه گرم، چادر، دارو و سایر اقلام موردنیاز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی فارس دفاتر این سازمان در نواحی بسیج سراسر استان فارس در صورت اعلام نیاز، برای دریافت کمک‌های غیرنقدی نظیر مواد غذایی و وسایل گرمایشی و ارسال آنها به مناطق زلزله‌زده در اسرع وقت آمادگی کامل دارند.

سردار غیاثی با تجلیل از اقدامات مسئولان و مردم استان فارس در کمک‌رسانی به بازماندگان زلزله غرب کشور، گفت: مردم در سراسر استان فارس می توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت واریز کنند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان