Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- سومین نشست شورای اسلامی بوشهر برای انتخاب سرپرست شهرداری این شهر صبح روزچهارشنبه به دلیل غیبت چهار نفر از اعضا به حدنصاب رسید و مسئولیت شهرداری بوشهر بلاتکلیف ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر درگفت و گو با ایرنا افزود: سومین نشست این شورا برای انتخاب شهردار امروز(چهارشنبه ) ساعت 10 صبح برگزار شد ولی با توجه به اینکه اعضای حاضر در نشست به 6 نفر نرسید، انتخاب سرپرست شهرداری بوشهر بی نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوذر دهدار افزود: با توجه به اینکه شمار اعضای شورای شهر بوشهر 9 نفر است حدنصاب برای انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری 6 نفر است که در سه نشست برگزار شده پنج نفر از اعضا حضور پیدا کردند.
وی گفت: چهارمین نشست نیز ساعت 14:30 امروز برگزار می شود که انتظار می رود با حضور اعضا انتخاب سرپرست شهرداری بوشهر صورت گیرد.
دهدار یادآور شد: اعضای شورا بر اساس قانون پس از 6 غیبت متوالی یا 12 غیبت غیرمتوالی عضویت آن از شورا سلب می شود.
2 نشست این شورا نیز در روز گذشته و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد که همانند نشست سوم برای انتخاب شهردار به حد نصاب نرسید.
شورای اسلامی شهر بوشهر با توجه به اینکه براساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، روز بیستم آبان ماه جاری زمان پایان مشغول بکار بودن بازنشستگان اعلام شده بود، در نشستی در این روز با رای مثبت 6 نفر و رای ممتنع سه نفر از اعضای این شورا پایان فعالیت غلامعلی میلگی نژاد بازنشسته را در مسئولیت شهرداری بوشهر مصوب و اعلام کرد.
همچنین شورای اسلامی شهر بوشهر این مصوبه را برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری بوشهر فرستاد تا پس بررسی و تایید نهایی این کمیته، این شورا نسبت به انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری اقدام کند.
در پی ارسال این مصوبه به کمیته انطباق فرمانداری، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر ضمن تایید دریافت این مصوبه شورای شهر بوشهر در کمیته انطباق در روزیکشنبه (21 آبان)، اعلام کرد: این کمیته طبق قانون 2 هفته فرصت دارد تا مصوبه شورای شهر بوشهر را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام کند.
فرماندار بوشهر گفته است: نشست های کمیته انطباق فرمانداری هر 2 هفته یکبار آن هم در روزهای یکشنبه برگزار می شود.
اکنون با توجه به اینکه یکشنبه هفته آینده شهادت امام رضا (ع) و تعطیل رسمی است و نشست کمیته انطباق تشکسل نمی شود، بدون سرپرست ماندن شهرداری بوشهر باعث نگرانی برخی اعضای شورای اسلامی اسلامی این شهر شده است به همین دلیل در 2 روز اخیر اقدام به برگزاری 3 نشست برای انتخاب سرپرست شهرداری کردند که به علت حضور نیافتن چهار نفر از اعضای شورا در این نشست ها شمار اعضای حاضر برای انتخاب سرپرست شهردرای به حد نصاب لازم ( حضور 6 نفر از اعضای شورا) نرسید.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه