Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از امدادرسانی ۸ تیم کامل و مجهز فوریت پزشکی و بالگرد اورژانس ۱۱۵ مازندران که برای خدمت به زائران اربعین حسینی در منطقه غرب کشور مستقر بودند به آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی افزود: به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان،  ۸ دستگاه آمبولانس و ۲۴ نفر از کارشناسان مجرب اورژانس ۱۱۵ و  بالگرد اورژانس مازندران که جهت خدمت به زایرین اربعین حسینی به غرب کشور عازم شده بودند هم اکنون در مناطق زلزله زده مستقر خدمات فوریتهای پزشکی به آسیب دیدگان ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از آمادگی کامل بیمارستان های استان مازندران برای پذیرش مصدومان انتقالی از مناطق زلزله زده نوارغربی کشور به استان خبرداد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود