Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل طاهرخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در مجتمع شهید آوینی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان زلزله غرب کشور گفت: حضور فرماندهان نظامی و انتظامی اعم از ارتشی و سپاهی در مناطق زلزله زده وظیفه اخلاقی و دینی است که اینکار موجب دلگرمی آسیب دیده گان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو تاکید مقام معظم رهبری نسبت به کمک رسانی به موقع و به هنگام دستگاهاه و نهادها به هموطنان زلزله زده در غرب کشور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و بسیج در همان دقایق اول حادثه آمادگی خود را برای کمک همه جانبه اعلام کردند و برای اعزام آماده شدند.

طاهرخانی بیان کرد: در تماس‌با مسئولین کردستان اطلاعات مربوط به اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم زلزله زده دریافت شد و در همان ابتدا ۳ دستگاه کامیون اقلام ضروری حاوی آب معدنی، پتو و مواد غذایی برای حادثه دیدگان ارسال شد.

وی در ادامه این نشست با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان اظهار کرد: ۵ آذر ماه روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده و هفته بسیج امسال که با ایام اربعین حسینی مقارن شده که در واقع اساس بسیج برخواسته از این ایام و اهداف امام حسین(ع) است و هرسال شاهد گسترش تشکیلات بسیج در بین آحاد جامعه هستیم.

رسالت بسیجیان با داشتن بصیرت، اخلاق و عمل به هنگام محقق می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) یادآورشد: بسیجیان با داشتن بصیرت، اخلاق و عمل به هنگام می توانند به رسالت حساس و مهم خود عمل کنند.

طاهرخانی یادآور شد: اصلی ترین وظیفه بسیج پاسداری از انقلاب است که این وظیفه در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری بروز می کند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی» است افزود: برنامه های هفته بسیج از۲۹ آبان ماه به مدت یک هفته در استان برگزار می شود.

اجرای ۵۰۰عنوان برنامه در هفته بسیج

طاهرخانی تصریح کرد: در هفته بسیج بیش از ۵۰۰عنوان برنامه در سطح استان پیش بینی شده که مسجد محوری و مردمی بودن شاخصه برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری است.

وی گفت: مهم‌ترین سیاست‌های بسیج در اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج مبتنی بر نمایش اقتدار و دفاع همه جانبه، مردمی کردن برنامه های این هفته، توجه به تنوع و ابداع و جذابیت، بهره برداری حداکثری از فضای مجازی، ارائه خدمات در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین برگزاری بیش از ۲۵ یادواره شهدا، تعداد ۶۰ نشست بصیرتی، ۱۰ جشنواره، دیدار با ۳۰ خانواده شهید و۲۰ عنوان برنامه ورزشی و تجلیل از بسیجیان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

وی اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات فرهیگ ورزشی، برگزری همایش توانمندسازی فرهنگی حوزه های مقاومت، پخش ۱۰ برنامه تولیدی با همکاری صدا و سیما، شرکت در نماز جمعه، همایش خانواده و رسانه‌های نوین، تجمع بزرگ بسیجیان، برگزاری محافل قرآنی و افتتاح پروژه های عمرانی و سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این هفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان