Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم الکترونیکی خارجی به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سرهنگ محمد حسین باباکلانی اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده اسکانیا که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و 678 کارتن لوازم الکترونیکی خارجی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام شده است، بیان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف یک هزار و 200 ترقه غیر مجاز در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف تعداد یک هزار و 200 ترقه غیر مجاز در بازرسی از 16 واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ حسن نیکبخت گفت : ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فلاورجان پس از هماهنگی با مقام قضائی طرح بازرسی از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح از 16 واحد صنفی بازرسی بعمل آمد که در مجموع تعداد یک هزار و 200 ترقه غیر مجاز کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انبار ژنراتور خارجی لو رفت
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله میلیاردی ژنراتور خارجی به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی یک محموله ژنراتور خارجی در انباری کرده است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: یک تیم از ماموران مجرب پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازرسی از آنجا تعداد 16 دستگاه ژنراتور خارجی کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه ژنراتورهای کشف شده فاقد مدارک مثبته گمرکی بودند، بیان کرد: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شده است.

توقیف پژوپارس با 20 کیلوگرم مواد افیونی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 20 کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری از محور ابرکوه-اسفندران به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 20 کیلو گرم تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه