Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، علی خوشخو در جمع خبرنگاران شهرستان مرزی آستارا با تاکید براینکه امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا آبرو و نگین این شهرستان بوده و مردم و مسئولان باید در توسعه آن کوشا باشند، اظهار کرد: با کمک های مردمی ساخت و توسعه  بقاع متبرکه آستارا تعمیر، مرمت و توسعه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برای اتمام بازسازی امامزادگان آستارا پنج میلیارد تومان نیاز است، افزود: تاکنون و در طول ۱۰ سال گذشته برای توسعه همه جانبه امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستاراسه میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشخو با یادآوری اینکه روند تکمیل و توسعه اماکن متبرکه گیلان به کندی پیش می رود، گفت: متاسفانه اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از اعتبارات دولتی بسیار کمی برای تعمیر و مرمت اماکن زیارتی استان برخوردار است و با توجه به این موضوع کمک های مردمی بسیار ضروری و با اهمیت است.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: با نذورات و درآمدهای مردمی نیز  نمی توان کارهای عمرانی و توسعه ای در امامزادگان استان را انجام داد و دولت باید در این راستا حمایت های لازم را انجام دهد.

وی خواستار همکاری رسانه ها در این زمینه شد.

خوشخو کمک های مردمی به بازسازی بقاع متبرکه در شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر را چشمگیر  عنوان کرد و گفت: در بازسازی و مرمت اماکن زیارتی گیلان تناسبات معماری و اسلامی رعایت شده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری فرماندار شهرستان آستارا و اختصاص اعتبارات ملی تلاش می شود تا بازسازی امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) تکمیل شود، خاطر نشان کرد: زائر سرای امامزادگان آستارا تا پایان سال جاری و جهت استفاده زائران داخلی و خارجی در ایام نوروز  به بهره برداری خواهد رسید و در صورت تکمیل  نهایی، این امامزادگان از نمایی بسیار زیبا و زیبنده شهرستان مرزی و پرتردد آستارا برخوردار خواهد شد.

وی فضای ایجاد شده مناسب در حاشیه امامزادگان آستارا را یادآور شد وگفت: قلیان سراهای روبروی امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا باهمکاری مسئولان این شهرستان وتلاش مدیر اداره اوقاف و امور خیریه آستارا جمع آوری شده است و امیدواریم با کمک های دولتی و مردمی روند بازسازی بقاع متبرکه شهرستان مرزی آستارا سرعت گرفته و اتمام یابد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد