Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نخستین سالگرد درگذشت روحانی پارسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی با حضور مسئولین محلی و کشوری و مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی(ره)این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، نخستین سالگرد درگذشت روحانی پارسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی، عصر امروز(25 آبان)با حضور مسئولین محلی و کشوری و مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی(ره)این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این مراسم حجت الاسلام محمدباقر فرزانه، رئیس دانشگاه علوم رضوی به ایراد سخن پرداخت و نخستین آشنایی خود با مرحوم پورمحمدی را مربوط به زمانی دانست که مقام معظم رهبری نامه ای به وی دادند که به آن مرحوم برسانند.

این مراسم با مداحی حاج مجتبی رمضانی ادامه یافت و دعای روحبخش کمیل نیز امشب به یاد آن روحانی فرزانه برگزار شد.

 

مرحوم پورمحمدی عمری در راه خداوند به مجاهده پرداخت؛ مقام معظم رهبری در پیامی که سال گذشته به مناسبت رحلت ایشان صادر کردند از وی به عنوان «روحانی مبارز و پارسا و مردمی، رفیق صمیمی و قدیمی، روحانی کم نظیر» یاد و خصوصیت برجسته ایشان را «زندگی سراسر تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی اعتنائی به جلوه ها و زخارف مادی در همه ی دوران های حیات او» توصیف کردند.

 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن پیام اشاره کردند « در دوران اختناق طاغوتی، با شجاعت و صراحت، پرچم نام و راه امام راحل را بر دوش داشت و در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرو خدمات رسانی به محرومان و اقدام های فرهنگی و اجتماعی در گستره ئی وسیع بود. در همه ی دوران ها هرگز از مردم و بخصوص طبقات محروم جدا نشد و هرگز جز راه خدا نپیمود. رحمت و غفران الهی شامل حال او باد.»

 

از مرحوم پورمحمدی 9 فرزند به یادگار مانده است؛ چاپ کتاب «مردان بی انتها»از زندگینامه ایشان، نامگذاری پردیس دانشگاه پیام نور رفسنجان به نام مرحوم پورمحمدی و ساخت مستندی درباره ایشان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اقدامات انجام شده در راستای نکوداشت آن پیر سفر کرده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900965

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری