Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه دیلی میل چاپ لندن روز پنج شنبه در گزارشی اختصاصی به نقل از یک فرد آگاه و نزدیک به خاندان آل سعود اعلام کرد که «ملک سلمان» پادشاه عربستان قصد دارد هفته آینده از قدرت کناره گیری کند و ولیعهد «محمد بن سلمان» را به عنوان جانشین خود و پادشاه جدید عربستان معرفی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه گزارش خود می افزاید: «ملک سلمان [از آن پس] نقشی همچون ملکه انگلستان را ایفاء می کند. وی تنها لقب خادم الحرمین الشریفین را حفظ خواهد کرد».

تصمیم ملک سلمان برای کناره گیری از قدرت، آخرین گام ولیعهد ۳۲ ساله عربستان برای انحصار قدرت است؛ روندی که از اوایل ماه میلادی جاری به بهانه مبارزه با فساد و با بازداشت بیش از ۴۰ تن از وزراء و شاهزادگان سعودی آغاز شد.

این منبع آگاه گفت: «اگر اتفاق مهمی نیفتد، ملک سلمان هفته آینده انتصاب محمد بن سلمان به سمت پادشاه جدید عربستان سعودی را اعلام خواهد کرد».

طبق گفته های این منبع آگاه، ولیعهد کنونی و پادشاه آینده عربستان از کمک ارتش اسرائیل برای سرکوب کردن حزب الله- شبه نظامیان لبنانی مورد حمایت ایران- برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: «محمد بن سلمان متقاعد شده است که باید به ایران و حزب الله حمله کند. برخلاف نظر و صلاحدید بزرگان خاندان پادشاهی [سعودی]، حمله به ایران و حزب الله هدف بعدی محمد بن سلمان است. به همین خاطر است که حاکم کویت در محافل خصوصی او را گاو خشمگین می نامد».

این منبع آگاه همچنین گفت: «نقشه محمد بن سلمان این است که آتش جنگ را از لبنان آغاز کند، اما امیدوار است که بتواند روی پشتیبانی نظامی اسرائیل حساب کند. وی در حال حاضر به اسرائیل وعده کمکهای مالی مستقیم به ارزش میلیاردها دلار را داده است. [زیرا] محمد بن سلمان بدون اسرائیل نمی تواند در لبنان با حزب الله مقابله کند. نقشه دوم محمد بن سلمان (Plan B) مبارزه با حزب الله در سوریه است».

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نیز پیشتر با ارسال پیام توئیتری حمایت کامل خود را از اقدامات اخیر ولیعهد عربستان در دستگیری شماری از شاهزادگان سعودی و وزرای این کشور اعلام کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

«ملک سلمان» هفته آینده به نفع ولیعهد خود از قدرت کناره می گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد