Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه چاراویماق، از اجرای بیش از ۷۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چاراویماق، سرگرد پاسدار بهمن داستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: نقش بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بسیار مهم و پررنگ است که نمونه آن رشادت و دلاورمردی‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بوده که نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را برای نابودی انقلاب عقیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند سال اخیر انقلاب اسلامی با صدور تفکر بسیجی به سایر نقاط جهان از جمله عراق، سوریه و یمن در مقابل نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستاده و به پیروزی‌های چشمگیری در این سالها دست یافت.

داستان بیان کرد: امام راحل با دوراندیشی بسیج را برای حفظ مردمی این انقلاب و اسلام بنا نهاد و امروز ما می‌فهمیم که این فرهنگ نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام و برای مردم مظلوم و آزادی خواه جهان تاثیر گذار و ارزشمند است.

فرمانده سپاه چاراویماق در ادامه با اشاره به سخن امام راحل اظهار داشت: بسیج برای جامعه ما برکت است و امروز علیرغم تمام هجمه‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی جوانان آماده حضور در جبهه‌های حق علیه باطل هستند.

وی به نقش سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:وی با مدیریت خود در مسائل غرب آسیا عامل اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه ای شده‌اند.

داستان در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته به نیت 77 شهید سرافراز شهرستان چاراویماق بیش‌ از 77 برنامه درسطح شهرستان در نظر گرفته شده است که همکاری و همیاری سایر مسئولین جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته ضروری است.

وی در پایان گفت: در دومین روز از هفته بسیج با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی ( ره) 8 باب خانه محروم در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد