Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر زمانیان درگفتگو با ایرنا افزود: بیش از195 هزار نفردرشهرستان نجف آباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرارگرفته اند که این امارشامل 65درصدمردم شهرستان نجف آباد میباشد.
رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان نجف آباد گفت:درشهرستان نجف آباد 59 هزارو 205 نفربیمه شده اصلی وجود دارد که این رقم با افراد تحت تکفل آنان به 150هزا روهفتصدو بیست وسه نفر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیش ازهشت هزار500نفر بازنشسته ،602 نفرکار افتاده وسه هزارو530 نفربازمانده در شهرستان نجف آباد ،ازمزایای تامین اجتماعی استفاده می کنند
وی بیمه شدگان مشاغل آزاد،بافندگان قالی،رانندگان، کارگران ساختمانی و خادمین مساجد تحت پوشش این سازمان را 17هزاروهشتصدو سی ونه نفر اعلام کرد
او گفت: یک هزارو 500 نفربیمه شده دراین شهرستان ازمقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند.
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان نجف آبادگفت:درسال 95 تعداد یک هزار نفراز بیمه بیکاری استفاده می کردند که امسال این تعداد به یک هزارو 500 نفر افزایش یافته است.
زمانی افزود: مجموع پرداختی ماهیانه بیمه بیکاری درسال 95 بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون تومان بوده که درسال جاری ماهیانه به یک میلیاردو هشتصد میلیون تومان افزایش یافته است.
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان خاطر نشان کرد:بیش از 5700 واحد کارگاهی در این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
زمانیان گفت:درحال حاضر کلیه بیمه شده گان تامین اجتماعی با ارائه کارت ملی می توانند از خدمات درمانی بیمارستانها و درمانگاه های ملکی تامین اجتماعی استفاده نمایند
وی افزود: اداره تامین اجتماعی شهرستان نجف آباد دارای یک شعبه اصلی،دوشعبه اقماری در گلدشت و یزدانشهر و یک شعبه کارگزاری در خیابان 17 شهریور نجف آباد میباشد که به مردم شهرستان خدمات ارائه مینمایند.
زمانی تعهدات این سازمان را شامل بلند مدت وکوتاه مدت اعلام کرد و افزود: پرداخت بازنشستگی، از کارافتادگی،غرامت بیکاری ناشی ازکار،هزینه زایمان، کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری،غرامت نقص عضو، کمک هزینه کفن ودفن، هزینه سفرواقامت بیمار، بیمه پروتزووسایل کمک پزشکی ازجمله این تعهدات است.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع، 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلو متری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/غ.ک/7131/6994/ فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت:پس از تاخیر در اجرای  طرح ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن وپیگیری‌های بعمل آمده تامین اجتماعی در مدت ۱۸ ماه این طرح را تکمیل و در سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود.
دهقان زاده با بیان اینکه در ماه‌های آینده و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه طبق قرارداد شروع عملیات ساختمانی را شاهد واین نوید داده شد که در سال آینده خدمات درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان داشته باشیم.
دهقان زاده افزود: خوشبختانه این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع می‌شود.
وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن سال ۱۳۹۸ به زمین زده شد.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد