Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز – امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر خدمات بسیج گفت: بسیج در همه عرصه ها حضور پررنگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز که در مصلی اعظم این شهر و با حضور پرشور و باشکوه نمازگذاران تبریزی برگزار شد، ابراز داشت: جوانان تضمین ‌کننده انقلاب و باید به آنها اعتماد شود و برخی از امور اجرایی و مدیریتی به آنها واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مقابل جوانان نیز با نیکی به پدر و مادر و خدمت به کشور کارهای خیر و بابرکت انجام دهند، ادامه داد: جوانان و نوجوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

آل ‌هاشم همچنین با عرض تسلیت ایام شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) و امام رضا(ع) و با بیان اینکه پیامبر اهمیت زیادی به جوانان داشتند، گفت: باید قدر جوانان را بدانیم، جوانان آینده‌سازان کشور هستند.

وی ابراز داشت: خوشا به حال جوانانی که در مسیر انقلاب، جهاد و شهادت حرکت می ‌کنند.

ضرورت توجه به سنت حسنه وقف در جامعه

وی اذعان داشت: در سال ۱۱ هجری و روز ۲۸ صفر سالروز جانسوز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و در آخر صفر شهادت امام رضا(ع) است که مردم مسلمان در این روزها به عزاداری می ‌پردازند.

امام جمعه موقت تبریز سپس به هفته وقف اشاره کرد و ادامه داد: باید فرهنگ وقف در کشورمان ترویج پیدا کند.

وی بر ضرورت توجه به سنت حسنه وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: حسنه جاریه و صدقات وقف شامل آحاد جامعه است و ماموران امور وقف باید به عمل به نیات وافقان، و عدم تغییر موقوفات دقت کنند.

آیت الله آل هاشم به هفته بسیج نیز اشاره داشت و با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور پررنگی دارد، افزود: بسیج لشکر مخلص انقلاب بوده و امام راحل همیشه به قدرت این نیرو تاکید کرده‌اند.

وی ادامه داد: بسیج همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است.

آیت الله آل ‌هاشم همچنین به سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره داشت و با بیان اینکه وحدت برادران نیروهای مسلح عامل اصلی پیروزی رزمندگان و آزادسازی سوسنگرد بود، ابراز داشت: سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و عشایر باعث این پیروزی شدند.

ضرورت حمایت مادی و معنوی از زلزله زدگان غرب کشور

امام جمعه موقت تبریز سپس بر ضرورت حمایت مادی و معنوی از زلزله زدگان غرب کشور تاکید کرد و گفت: مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی مرغوب خود را از طریق هلال احمر به مناطق زلزله زده بفرستند.

وی با اشاره به اینکه کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور بیانگر وحدت بین مردم ایران است، افزود: زلزله دلخراش کرمانشاه قلب مومنان را به درد آورد و مردم ایران را داغدار کرد.

وی سپس به سالگرد رحلت علامه جعفری اشاره کرد و افزود: آذر ماه کنگره ‌ای جهت نمایش عظمت و شکوه این عالم ربّانی در مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود، این عالم منشا خیر و برکت برای کشور بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

حادثه انفجار، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب در کوی پرواز تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری