Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه انجمن یاوران وقف سبب افزایش و توسعه وقف در شهرستان گنبدکاووس شد، گفت: خوشبختانه در سال جاری حضور بانوان شهرستان گنبدکاووس در حوزه وقف افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حجت الاسلام نصرت الله جعفری, شامگاه جمعه در مراسم همایش یاوران وقف در امامزاده یحیی ابن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: انجمن یاوران وقف و یاوران وقف, افرادی هستند که در ارتقاء, تبدیل و ترویج فرهنگ وقف تلاش می‌کنند و بانوان در سال جاری در این حوزه پررنگ عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس افزود: همه آحاد مردم باید وقف را از خود بدانند و در خانواده بزرگ واقفین مشارکت کنند و در این کار می‌توانند به صورت گروهی وقف انجام دهند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: سیاست و رویکرد سال‌های اخیر سازمان اوقاف در زمینه وقف, انجام وقف مشارکتی است, افراد زیادی از جامعه شاید نتوانند وقف فردی و یا انفرادی داشته باشند, اما می‌توانند به صورت محله‌ای, فامیلی, گروهی, کارمندان یک اداره, وقف مشارکتی داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: وقف, ترویج فرهنگ عصمت و طهارت است و باید متناسب با نیاز روز وقف صورت گیرد که ضمن, منفعت آن به آحاد جامعه, باقیات و صالحاتی برای واقف و یا واقفین باشد.

حجت الاسلام جعفری گفت: نخستین وقف جدید در بدنه سازمان اوقاف کشور در چند روز گذشته, در استان آذربایجان شرقی به عنوان وقف مدافعان حرم, اتفاق افتاد و فرد مورد نظر با وقف درآمد زمین کشاورزی خود, به مدافعان حرم, فرهنگ شهادت و از خودگذشتگی و مقاومت را ترویج کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: امروز از حوزه واقفین و یاوران وقف تجلیل خواهد شد و در کنار این برنامه, کتابخانه امامزاده یحیی ابن زید( ع) در شبستان این امامزاده افتتاح می‌شود.

حجت الاسلام جعفری افزود: ساخت و خرید کتاب این کتابخانه, توسط خانم زینب عباسی(ابراهیمی) با هزینه 50 میلیون ریال به یاد مرحوم یوسف ابراهیمی انجام شده و در 2 قسمت مجزای بانوان و آقایان است و قرار است, بخش دیگری از تامین کتاب توسط اداره ارشاد و کتابخانه‌های عمومی شهرستان انجام شود.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد