Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه تاکنون ۶ کامیونت از کمک‌های مردم لاهیجان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد گفت: بارگیری و ارسال کمک‌های مردمی شهرستان لاهیجان به مناطق مذکور ادامه دارد.

سرهنگ احمد نقد‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان با تسلیت حادثه تلخ زلزله و جان‌باختن برخی از هموطنان در غرب کشور اظهار داشت: شهرستان لاهیجان اقلام ضروری به ارزش ریالی 240 میلیون ریال کمک‌های مردمی را برای ارسال به مردم زلزله‌‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 2 هزار و 500 باکس آب‌معدنی، 5 تخته فرش، 195 تخته پتو، 700 عدد کنسروجات، 50 کیلو حبوبات، 100 دست لباس گرم، 130 بسته انواع پوشاک بچه، 150 کیلو برنج گیلانی، 20کیلو چای خشک، 130 متر موکت و زیرانداز، 70 کارتن کلوچه و 6 کارتن مواد شوینده از لاهیجان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه اجناس مذکور توسط 6 کامیونت به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است خاطرنشان کرد: عصر امروز با بارگیری مجدد چند کاروان کمک‌های مردمی از شهرستان لاهیجان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

نقدپور بیان کرد: کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در شهرستان لاهیجان توسط فرماندهان حوزه‌های مقاومت، مسئول آماد و مسئول بسیج سازندگی شهرستان لاهیجان از طریق پایگاه‌های مقاومت و نصب چادر در شهر جمع‌آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم روستای کلشتاجان لاهیجان به‌طور خودجوش و مردمی کمک‌های خود را در قالب یک نیسان جمع‌آوری کرده و به ناحیه سپاه لاهیجان ارسال کردند گفت: مردم لاهیجان با ارسال کمک‌های مردمی خود با زلزله‌زدگان احساس همدردی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه سپاه ناحیه لاهیجان همزمان با هفته بسیج 150 برنامه را در سطح شهرستان برگزار می‌کند افزود: این برنامه‌های فرهنگی در پایگاه‌های مقاومت، محلات و سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح محلات را از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه لاهیجان در هفته بسیج دانست و تصریح کرد: یادواره 220 شهید بخش رودبنه از یادواره‌های مهم این شهرستان است که ششم آذرماه برگزار می‌شود.

نقدپور همایش تجمع بزرگ بسیجیان تحت عنوان شکوه مقاومت با اجتماع 5 هزار نفری بسیجیان در لاهیجان را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه لاهیجان در این ایام نام برد و افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان، پنجم آذرماه مقابل فرمانداری لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح ساختمان 2 واحد پایگاه‌های مقاومت و افتتاح 10 واحد مسکن محرومان همزمان با هفته بسیج در شهرستان لاهیجان انجام می‌شود گفت: با افتتاح این 2 واحد مسکن محرومان در لاهیجان مرحله پایانی این طرح در لاهیجان انجام شده و 91 واحد مسکن محرمان سهمیه ابلاغ شده ناحیه لاهیجان به پایان می‌رسد.

نقدپور با اشاره به اینکه برای ساخت منازل مذکور یک میلیارد و 820 میلیون تومان از محل اعتبارات هدایای مقام معظم رهبری در شهرستان لاهیجان هزینه شده است اظهار داشت: در ساخت و تجهیز این منازل از کمک‌های وابستگان مددجویان و دهیاری‌ها استفاده شده است.

وی گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از فرماندهان بسیج و پیشکسوتان بسیج را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه لاهیجان در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: برگزاری نهضت روشنگری در سطح محلات با موضوع انقلاب، انقلابی‌گری و گفتمان‌سازی از برنامه‌های دیگر ناحیه سپاه لاهیجان است.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان بحث مقاومت، بسیجیان جهان اسلام، اقتصاد مقاومتی را از دیگر مباحث قابل طرح در نضت‌های روشنگری عنوان کرد و ابراز داشت: نهضت‌های روشنگری در سطح محلات شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با تاکید به اینکه راه‌اندازی گشت محله محور با عنوان حماسه خدمت و امنیت همزمان با هفته بسج در شهرستان لاهیجان انجام می‌شود گفت: بازدید از پروژه‌‌های اقتصاد مقاومتی و ویزیت رایگان در مدرسه و روستای محروم شهرستان لاهیجان به‌همت بسیج جامع پزشکی از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه لاهیجان است.

انتهای پیام/

R7877/P1357/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد