Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: ۳۰ گروه جهادی ناحیه بسیج شهرستان اردبیل در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی عصر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناحیه بسیج مقاومت شهرستان اردبیل برای گرامیداشت برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری بیش از 210 عنوان برنامه را در دستور کار خود قرار دارد که از جمله مهم‌ترین این برنامه‌های، برگزاری همایش شکوه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر 150 هزار نفر نیروی بسیج سازمان‌یافته در شهرستان اردبیل فعال هستند که همایش شکوه مقاومت با حضور 6 هزار نفر از بسیجیان شهرستان اردبیل در سالن تختی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در رابطه با فعالیت‌های سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه اردبیل افزود: اعطای وام‌های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه ناحیه اردبیل از سال 92 شروع شده و این تسهیلات در 28 محور معین شده به متقاضیان پرداخت می‌شود.

دهقانی تصریح کرد: سپاه ناحیه اردبیل در سال 93، 3 میلیارد تومان و در سال 94، 5 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال و راه‌اندازی واحدهای تولیدی کوچک و خانگی پرداخت کرده که در سال گذشته نیز در حدود 4 میلیارد تومان پرداخت شد.

وی بیان کرد: سالانه به طور متوسط 250 کارگاه تولیدی کوچک و خانگی از این تسهیلات استفاده کردند که سال گذشته 288 کارگاه تولیدی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی با نرخ سود پایین، استفاده کردند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با اشاره به آمادگی ناحیه بسیج اردبیل برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: 30 گروه جهادی ناحیه بسیج شهرستان اردبیل در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • گرامیداشت روز معلم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز