Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز تمام دشمنان ما دست به دست هم داده‌اند و تمام سرمایه خود را در راه نابودی نظام اسلامی گذاشته‌اند تا فکر انقلابی، ولایی، قرآنی و محمدی را از نسل جوان ما بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای کیاکلایه لنگرود اظهار داشت: همه ما امروز در این مراسم میزبان هستیم و باید برای جلب نظر میهمان و اکرام‌شان حداکثر تلاش و اهتمام خود را برای جلب نظر ایشان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: به فرموده خداوند متعال شهدا عند ربهم یرزقون هستند و از ما انتظار دارند که برای توسعه و ترویج فرهنگ دین که جانشان را برای آن داده‌اند همواره تلاش کرده و در مسیر ولایت پیش رویم.

ابراهیمی با اشاره به ولایت‌مداری شهیدان عنوان کرد: شهیدان در آن روزهای پر التهاب و حساس بلافاصله با اشاره ولی‌فقیه زمان خود به ندای ایشان لبیک گفته و از جان و مال خود برای حفظ ارزش‌های دین گذشتند و به جبهه‌ها رفتند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: امروز تمام دشمنان ما دست به دست هم داده‌اند و تمام سرمایه خود را در راه نابودی نظام اسلامی گذاشته‌اند تا فکر انقلابی، ولایی، قرآنی و محمدی را از نسل جوان ما بگیرند.

وی با اشاره به پیام یکی از دشمنان نظام اسلامی افزود: آن یهودی جاسوس و وابسته اعلام کرده است که نه تنها با گسترش فرهنگی که از طریق ماهواره آن را اشاعه می‌کند دیگر نیاز به حمله نظامی به ایران نبوده بلکه به خیال خام خود تا 20 سال آینده این نظام را نابود می‌شود.

ابراهیمی به سخنان مفتی اعظم سوریه اشاره کرد و ابراز داشت: امروزه اگر در هر خانواده‌ای اعم از شیعه و یا سنی برای فرزندان پسر و دختر خود اسامی همچون فاطمه، زینب، علی و یا حسین انتخاب نکنند باید به هویت آن خانواده شک کرد.

وی تیشه زدن به ریشه دین را از برنامه‌های دشمنان خواند و اعلام کرد: این‌ها درصدد آن هستند تا شرایطی را برای نسل‌های جدید ما ایجاد کنند که آن‌ها از گرایش یافتن به این سمت اکراه داشته باشند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: امروزه تمامی دست‌ها و اندیشه‌ها و ابزارهای هنری، فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در غرب توسط دشمنان ما بسیج شده‌اند تا ظواهر دین را پاک کرده و از جامعه ما بگیرند.

ابراهیمی با اشاره به وحدت و همدلی آحاد ملت ایران خاطرنشان کرد: امروزه هر کسی که درصدد جدایی و ایجاد اختلاف بین مردم باشد و بخواهد در هر فرصت و بهانه‌ای یک تقابل، دوگانگی و جبهه بندی بین مردم راه بیندازد از شهدا نیست.

وی با اشاره به اینکه لبیک گفتن نباید کلامی و صوری باشد افزود: شهیدان ما با تمام روح و جان و قلب خود به ندای رهبر زمان لبیک گفتند و اکنون نوبت ما است که همچنان راه ایشان را نه فقط کلامی و صوری بلکه در عمل ادامه دهیم.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مقام معظم رهبری در جلسه اخیر که برای بررسی حادثه زلزله غرب کشور با صدایی خسته با مسئولان کشوری سخن می‌گفتند تمام تاکیدشان این بود که کمک‌ها باید به‌صورت جدی انجام شود و نباید به‌صورت کلامی باشد.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر رهبری و ولایت افزود: از ویژگی‌های حادثه عظیم کربلا این بود که به‌خوبی چهره نفاق را نشان داد و متاسفانه در جامعه امروز خیلی‌ها از ولایت سخن می‌گویند اما در مقام عمل بر خلاف مسیر حرکت کرده و مسیر ولایت فقیه را در پیش نمی‌گیرند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) قبل از رحلت خود چندین شاخص را برای امت تعیین کردند و طی مراسمی مردم را گرد هم آورده و حضرت علی (ع) را به جانشینی بعد از خود انتخاب کردند.

وی با اشاره به قرائت‌های مختلف از دین بیان داشت: همان طور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند ای مردم نباید و حق ندارید قرائت‌های مختلف دین را از زبان دیگران بشنوید در این زمان نیز معاندانی هستند که می‌خواهند جامعه و مردم را به‌سمت سکولاریسم سوق بدهند.

ابراهیمی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در آغاز هر سال اقدام به نام‌گذاری آن سال می‌کنند تا تمام مسیر برای انجام کارها بر اساس این چراغ راه، روشن باشد و اینکه ما فقط بخواهیم با نصب چند بنر در این راه گام برداریم اقدامی غلط و ناپسند است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم که همه شهیدان زنده هستند گفت: آنچه را که همه ما از این مجلس باید درس بگیریم بنا به تعبیر مقام معظم رهبری این است که زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست و این وظیفه همه ما را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: کسی که می‌خواهد از شهید سخن بگوید باید با شهید قرابت داشته باشد و اگر امروز این جمع این سعادت را داشته‌اند تا در این محفل نورانی شرکت کنند قطعاً با شهیدان نزدیکی دارند که به این مراسم دعوت شده‌اند.

ابراهیمی با اشاره به قتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: معنای واقعی اقتصاد مقاومتی این است که ما در شرایط تحریم و مبارزه با دشمن قرار گرفته‌ایم زیرا دشمنان انقلاب به‌دنبال این بودند که با فشارهای سیاسی و اقتصادی کاری کنند که مردم در برابر نظام بایستند.

وی با اشاره به شرایطی که در زمان امضای برجام ایجاد شده بود گفت: در آن زمان بعضی‌ها رسماً به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کردند که باید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود در حالی‌که امام خمینی(ره) فرمودند همین که شما می‌گویید مرگ بر اسراییل این شعار برای اسراییل مرگ می‌آورد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: بنا به دستور مقام معظم رهبری به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید روحیه مطالبه‌گری در بین مردم و جوانان ما به هر قیمتی که شده تقویت شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند این روحیه در جامعه باشد افزود: اگر این روحیه مطالبه‌گری که همان امر به معروف و نهی از منکر است از جامعه حذف شود به‌جای آن روحیه دروغ، تملق و روحیه آمارهای غلط جایگزین می‌شود و این چیزی نیست که شهیدان ما از ما انتظار دارند.

انتهای پیام/

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اظهار داشت: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم ایران در صدر اولویت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گرانقدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت‌های هما بیان‌داشت: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) باشد،‌ گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می‌تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پرواز‌ها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تاثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی‌ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره‌ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

بذرپاش یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف هما شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

وی افزود: مولدسازی دارایی‌ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات هما است و ارتقای خدمات از مسیر بهره‌ور شدن منابع اتفاق می‌افتد. همچنین از روش‌های مدیریت مشارکتی و استفاده از همه ظرفیت‌های هما برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیرو‌های متخصص و متعهد باید سیستمی به‌منظور به‌کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طراحی شود.

وی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت‌ها می‌توان راهکار‌های سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات  موجود در صنعت حمل و نقل هوایی پیدا کرد.

وی با اشاره به ایجاد ۲ واحد نیروگاهی در سمنان، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲ اقدام صرفه جویانه حداکثری بهره وری و احداث نیروگاه‌های خودتامین در بخش خصوص را دنبال می‌کنیم تا ظرفیت بیشتری ایجاد شود، ضمن اینکه دولت نیز در حوزه تامین انرژی اقداماتی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند