Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از ساعات اولیه زمین لرزه غرب کشور، اظهار داشت: تا هر زمان که لازم باشد در کنار مردم کرمانشاه خواهیم بود تا بتوان خدمات بهداشتی و درمانی را به شکل مطلوب به مردم این منطقه ارائه داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزازی دانشجو، دکتر ایرج حریرچی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات رسانی به زائران پیاده بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، با بیان اینکه تا کنون بیش از ده هزار نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های کرمانشاه پذیرش شده اند اظهار داشت: از این تعداد شش هزارو ۶۳۶ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند و یک هزار و ۵۲۹ نفر پس از دریافت خدمات مورد نیاز ترخیص شده اند اظهار داشت: ۳۹۱ نفر از مردم غرب کشور نیز برای ارائه خدمات به بیمارستان‌های تهران، البرز و همدان اعزام شده اند.
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۳۲۵ عمل جراحی انجام شد اظهار داشت: در حال حاضر ۶۵۷ تخت خالی در بیمارستان‌های کرمانشاه موجود است.
دکتر حریرچی با اشاره به اینکه از همان لحظات نخست زمین لرزه غرب کشور، تیم‌های بهداشتی و درمانی با تجهیزات و داروی مورد نیاز از استان‌های همجوار به منطقه اعزام شدند خاطر نشان کرد: تیم‌های بهداشتی و درمانی دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز بر اساس برنامه ریزی به مرور به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند و تا هر زمان که نیاز باشد در کنار مردم کرمانشاه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود