Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور فرماندار شهرستان نمین صبح امروز در بازدید از تمرینات تیم اسکی استان با اشاره به اینکه نگرش توریسم ورزشی برای رونق اقتصادی در سالهای اخیر نگرش غالب دنیا بوده است اظهار داشت: در طول سالهای اخیر تجربه نشان داده است که برگزاری مسابقات مختلف در سطح ملی و بین‌المللی در برخی از مناطق مستعد کشور سبب رونق آن منطقه و ورود سرمایه به آن منطقه شده است که در این راستا در سالهای اخیر نیز در استان اردبیل شاهد برگزاری مسابقات مختلف و رویدادهای ورزشی جهانی بودیم که این امر علاوه بر معرفی قابلیتهای منطقه در تسهیل و تسریع ورود سرمایه به منطقه بسیار مهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگرش توریسم ورزشی برای رونق اقتصادی در سالهای اخیر به نگرش غالب دنیا تبدیل شده است افزود: با تجهیز پیست اسکی روی چمن در جنگل فندقلوی نمین و برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی امیدواریم بتوانیم در کنار معرفی قابلیتهای منطقه به این هدف بزرگ در استان دست یابیم چرا که جنگل فندقلوی نمین قابلیت تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری ورزشی را دارد.

فرماندار شهرستان نمین با اذعان به اینکه بدون شک با تجهیز پیست اسکی چمن و برگزاری مسابقات جهانی این منطقه قابلیت تبدیل به یکی از برترین نقاط گردشگری ایران و جهان را به دست آورده و در معرض دید جهانیان خواهد گرفت گفت: استان اردبیل به دلیل موقعیت جغرافیایی یکی از عمده مناطق مستعد برای رونق و توسعه توریسم ورزشی است که در این زمینه ما نیز تمام  تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با جذب امتیاز میزبانی از مسابقات جهانی و بین‌المللی به این مهم دست یابیم.

عبدالعلی‌پور بیان کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی هیئت اسکی استان اردبیل با پیشرفتی که در طول این مدت داشته یکی از هیئتهای موفق استان به حساب می‌آیدکه با پشتکار عوامل اجرایی توانسته به بهترین شکل عمل کند که نیاز است تا در مسابقه پیش رو هیئت اسکی استان نیز به خوبی ظاهر شود.

 

انتهای پیام/ع

استان اردبیل یکی از عمده مناطق مستعد برای رونق و توسعه توریسم ورزشی در کشور است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد