Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: توجه به ظرفیت های ویژه گردشگری در شهرستان پاسارگاد و تقویت آنها راهکار اصلی دستیابی به رونق اقتصادی و اشتغال زایی در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار شامگاه پنجشنبه در سفر به شهرستان پاسارگاد و در نشستی با فعالان اقتصادی این شهرستان افزود: حمایت از فعالیت هایی که سبب کارآفرینی در کشور می شود مورد نظر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و دولت تدبیر و امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس با بیان اینکه همه مسئولان در سراسر کشور وظیفه دارند همه امکانات دولتی را در راستای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم به کار گیرند، خاطر نشان کرد: توجه به بخش خصوصی حلقه تکمیلی تلاش هایی است که باید در کنار فراهم کردن تسهیلات و ابزار و امکانات دولتی، از سوی مسئولان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در هر منطقه ای ساز و کار های ویژه خود را دارا است تاکید کرد: هیچ منطقه ای بدون اهتمام برجسته و جدی به بخش خصوصی و فعالیت های مردم به عمران و آبادانی نخواهد رسید.
تبادار ایجاد تسهیلات مناسب و رفع موانع موجود بر سر راه فعالان اقتصادی را وظیفه ای تکلیفی برای همه دستگاه های اجرایی دانست و افزود:اگر معیشت مردم دچار مخاطره شود آرامش و امید به آینده در جامعه خدشه دار خواهد شد.
استاندار فارس با اشاره به بحران آب و خشکسالی که شهرستان پاسارگاد را مانند سایر نقاط استان فارس دچار مخاطره کرده است ، گفت: با توجه به اینکه معیشت مردم این شهرستان پیش از این بر کشاورزی استوار بود امروز و با ایجاد بحران خشکسالی باید به دنبال راهکارهای مناسب دیگری مانند توسعه فعالیت های صنعتی ،تولیدی، گردشگری و.. در کنار کشاورزی بود.
تبادار با تاکید بر اهمیت جایگاه تولید و صادرات در ایجاد رونق اقتصادی اظهار کرد: هر فردی که تصمیم به راه اندازی واحد تولیدی دارد باید معلومات و آگاهی کامل و جامعی در زمینه بازاریابی داشته باشد یا افرادی با این توانایی را در کنار خود قرار دهد؛ در غیر این صورت با انبوهی ازجریمه تسهیلات پرداخت نشده و محصولات بدون بازارو از دست رفتن سرمایه رو به رو خواهد شد.
وی با تاکید بر ظرفیت های گردشگری در استان فارس و همچنین حضور سالانه سه میلیون گردشگر در شهرستان پاسارگاد، خواهان جدیت در جذب سرمایه گذاری با رویکرد گردشگری در این شهرستان شد و افزود: زمانی که زیر ساخت های گردشگری فراهم باشد و سرمایه گذار از به دست آوردن سود یقین حاصل کند با میل و رغبت وارد شهرستان خواهد شد.
استاندار فارس از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست رفع مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان پاسارگاد را با جدیت دنبال کنند و در ادامه تاکید کرد: گزارش این اقدامات را بررسی و پیگیری خواهد کرد.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادتشهر در فاصله 110 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
تبادار استاندار فارس روز پنجشنبه در سومین سفر خود به شهرستان های استان میهمان مردم شهرستان پاسارگاد بود.
ادای احترام به شهدای والامقام شهرستان پاسارگاد، زیارت حرم مطهر امامزاده حسین (ع) سعادتشهر و بازدید از روند اجرای طرح ساخت موزه پاسارگاد از دیگر برنامه های استاندار فارس در این سفر یکروزه بود.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید