Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@16:15:08 GMT

رمز پیروزی ملت ایران پیروی از امام هشتم است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۳۵۸

رمز پیروزی ملت ایران پیروی از امام هشتم است

به گزارش جهان نيوز؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: شریعت، احکام و اهدافی دارد و روابط در جامعه اسلامی بر مبنای دین شکل می گیرد.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: بسیاری تلاش کردند در جامعه اسلامی مدیریت مرامی را از مدیریت سیاسی جدا کنند و ائمه(ع) تنها مرجعیت مسائل شرعی را داشته باشند و بایدها و نبایدهای احکام را بگویند اما از ابتدای شکل گیری اسلام، پیامبر اکرم(ص) به مردم گفتند اگر می خواهید نجات یابید باید از خدا و رسولش اطاعت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در آیات قرآن پیرامون سیر قهقرایی انسان هشدار داده شده که این موضوع با اطاعت از کفار و پاسخ مثبت دادن به خواسته های آنان است.
رئیسی بیان کرد: جامعه اسلامی به دلیل عدم اطاعت از رسول خدا و ولایت با مشکلات زیادی روبه رو شد اما در جنگ های بدر، احد و احزاب که به حرف پیامبراکرم(ص) گوش کردند پیروز شدند.
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: امام هشتم(ع) ولایت پذیری را شرط نجات عنوان کردند و امروز به برکت عاشورا و محرم و صفر و بیدارگری های امام راحل و خون شهدا، ملت بزرگ ایران راه اطاعت از فرامین امام هشتم (ع) را پیدا کرده و دیگر ملت ها نیز ازما الگو گرفته اند.
وی بیان کرد: دشمن نمی خواهد ما پیشرفت کنیم اما ما می دانیم رمز پیروزی ملت ایران پیروی از آموزه های امام هشتم (ع) است.
رئیسی خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه، حوزه، علما، بزرگان و اصحاب رسانه تلاش کنند تا زیبایی های سخن ائمه(ع) برای مردم تبیین شود، جامعه عاشق اهل بیت(ع) خواهند شد که این مهم شروع شده و روز به روز بر عاشقان خاندان نبوت افزوده می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: بهترین نعمتی که امروز داریم، بهره مندی از نظامی مبتنی بر ولایت است که به برکت آموزه های امام رضا(ع) است.
منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیش‌تر عنوان کرده‌اند.

از سوی دیگر «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد: کابینه نتانیاهو باید میان بازگرداندن اسیران، و بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی تاکید کرد: بازگرداندن اسیرانی که کابینه در هفتم اکتبر در حقشان کوتاهی کرد با وجود اهمیت موضوع جنگ ما علیه حماس، از ورود به رفح مهم‌تر است.

گانتز همچنین بیان کرد: این کابینه اگر توافقی را که اسیران را بازگردانَد و از حمایت سرویس‌های امنیتی برخوردار باشد رد کند مستحق تداوم نخواهد بود.

این در حالی است که «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

کد خبر 6091396

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است