Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 15 هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس این استان با کمک خیران به صورت رایگان توزیع شد.

علیرضا نخعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از 20 تا 26 آبان ویژه برنامه های مختلفی نظیر زنگ کتابخوانی، رقابت های فرهنگی و برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس سیستان و بلوچستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امسال طرح قرائت خانه مدارس شاهد در 28 مدرسه شاهد سیستان و بلوچستان در حال اجراست.
وی افزود: در قالب این طرح در مدارس شاهد یک فضایی تعبیه شده که دانش آموزان خارج از ساعت آموزشی می توانند به مطالعه آزاد بپردازند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این نهاد برای چهار سال متوالی یک تفاهم نامه همکاری با وزارت ارشاد انعقاد کرد که بر مبنای آن با دعوت از نویسندگان کتاب کودک و نوجوان و توزیع کتاب، طرح ترغیب هر دانش آموز به کتب غیر درسی اجرا می شود.
نخعی بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از700 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 800 مدرسه مشغول تحصیل شدند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان