Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه ست‌های حمام و سرویس بهداشتی سیار را در همه روستاها مستقر خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره آخرین اقدامات نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور اظهار داشت: همانطور که دیروز وعده دادیم؛ تمام مراکز آمادی ما آنچه که از سرویس‌های بهداشتی داشتند برابر دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه به منطقه منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اولین محموله ست‌های حمام و سرویس بهداشتی سیار به منطقه رسید و یگان‌های مهندسی مستقر در نیروی زمینی سپاه در حال نصب این ست‌ها در روستا‌ها هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در تلاش هستند تا با نصب ست‌های حمام و سرویس بهداشتی سیار اوضاع بهداشتی را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه تمام روستا‌های منطقه را به ست‌های حمام و سرویس بهداشتی سیار مجهز خواهیم کرد؛ افزود: همانطور که از مردم درخواست کردیم، خانواده‌های خیر با هم جمع شوند و برای زلزله زده گان کانکس خریداری کنند.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: زندگی در چادر کار سختی است و باید کمک کنیم تا هرچه سریعتر کانکس‌ها را برای اسکان موقت میان مدت در منطقه مستقر کنیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه آنچه که در توان دارد برای کمک به زلزله زده گان منطقه غرب کشور مستقر خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردم زلزله زده در منطقه غرب کشور به والر و دستگاه‌های گرمایشی و تانکر آب نیاز دارند؛ گفت: همه دستگاه‌ها اعم از لشکری و کشوری برای کمک به زلزله زده گان یکدل شده اند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه اقدامات پزشکی خوبی برای کمک به زلزله زده گان انجام شده است؛ تصریح کرد: تیم‌های بهداشت و درمان ما هم در منطقه حضور دارند و به امداد رسانی مشغول هستند.

سردار پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه بحث تامین امنیت زلزله زده گان بسیار مهم است؛ یادآور شد: برای تامین امنیت وسایل و احشام زلزله زده گان نیروی زمینی سپاه ۳ گردان رزمی را به کار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074535 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه