Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:52:21 GMT

انتخاب پیمانکار فاز سه بندر شهیدرجایی تا ۳ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۵۲۸۱

انتخاب پیمانکار فاز سه بندر شهیدرجایی تا ۳ ماه آینده

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فرآیند برگزاری مناقصه احداث فاز سه بندر شهید رجایی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا الهیار گفت: فرآیند برگزاری مناقصه احداث فاز سوم بندر شهید رجایی آغاز شده است و در تلاش هستیم طی سه ماه آینده و چه بسا زودتر پیمانکار این فاز را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه مهم سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی گفت: با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای صادرات محصولات این پالایشگاه سه پست اسکله نفتی در بندر شهید رجایی احداث خواهد شد.

الهیار در این باره ادامه داد: دو پست از سه پست اسکله طی ۱۸ ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود و اسکله سوم نیز ظرف مدت ۲۴ ماه احداث و بهره برداری می رسد.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری لازم برای احداث این پروژه نفتی را ۱۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و خاطر نشان کرد: این مقدار بودجه از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تامین خواهد شد.

به گفته الهیار پروژه ساخت سه اسکله نفتی بندر شهید رجایی با انتخاب پیمانکار هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است.

این مقام مسئول درباره پروژه احداث بندر نگین در بوشهر نیز گفت: پیمانکار بخش خصوصی بندر نگین با روند مناسبی در حال احداث این بندر است.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه پروژه بندر نگین بوشهر هم اکنون تا مرز ۸۰ درصد پیشرفت داشته است افزود: انتظار داریم که این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد