Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان عسلویه گفت: در هفته بسیج، شش برنامه محوری توسط بسیج سازندگی شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

محمد رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تا کنون در راستای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی اهتمام داشته‌اند و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتری توسط بسیجیان عزیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج در سال‌های اخیر در عرصه سازندگی نیز نقش پررنگ و تاثیرگذاری داشته و در شهرستان عسلویه نیز در سال جاری پروژه‌های ارزشمندی اجرایی و عملیاتی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان عسلویه از اجرای ۶ برنامه محوری توسط بسیج سازندگی عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: روز نخست هفته بسیج به نام بسیج و محرومیت زدایی نامگذاری شده و بسیج سازندگی عسلویه چندین برنامه در این شهرستان اجرا می‌کند.

رجبی تصریح کرد: افتتاح مسکن مدد جویان و همچنین اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم شامل روستای بنود و روستای کلات از جمله این برنامه‌هاست.

وی یادآور شد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، بازدید از روند پیشرفت فیزیکی  سالن ورزشی روستای سواحل و سهمو شمالی و اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی نیز از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی عسلویه است.

رجبی ابراز داشت: برپایی نمایشگاه آسیب شناسی اجتماعی، اعتیاد و ایدز و تهاجم فرهنگی نیز از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه عسلویه در هفته جاری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عسلویه از احداث ۵ سالن ورزشی توسط بسیج سازندگی عسلویه خبر داد و گفت: تا اواسط سال آینده تعداد ۵ سالن ورزشی در روستای سواحل، شهمو شمالی، عسکری، خیارو و بساتین توسط بسیج سازندگی عسلویه اجرایی و تجهیز می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل