Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: بسیج هدیه امام راحل است و نماد بارز بسیج، دفاع مقدس است و دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الإسلام عباس رجبی در گفت و گو با برگ زیتون، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود گفتنی است در دفاع مقدس بسیج یک ظهور عملی کرد و امروز یک سازمان به نام بسیج است، اما مهم تر فرهنگ بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه افزود: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید بنده افتخارم اینست که خود بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم خاطرنشان کرد: اولین ویژگی بسیج حرکت است بنابراین تفکر بسیج با رکورد و بی حرکتی تناسب ندارد.

وی تصریح کرد: سریع و توفنده بودن، حرکت فراگیر و جمعی داشتن، هدفمندی و داشتن انگیزه و فداکاری از دیگر خصوصیات اساسی یک فرد بسیجی است.

حجت الإسلام رجبی به ویژگی فداکاری شهید محسن حججی اشاره کرد و یادآور شد: آن بسیجی بزرگوار برای رسیدن به هدف بلندی که برگزیده است همه چیز را کوچک شمرده و در راه رسیدن به هدف و تحقق آن از بذل مال و جان و تمام تعلقاتش مضایغه ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ابراز کرد: شهید محسن حججی در وصیتنامه خود از خداوند متعال می خواهد که در جوانی به شهادت برسد و بدنش مثله و قطعه قطعه شود و همانند مولایش حسین سرش از بدنش جدا شود که خداوند هم بخاطر اخلاص بالای آن بزرگوار خواسته هایش را اجابت کرد عاقبت فدای انقلاب و نظام شد.

وی همچنین از بسیج بعنوان هدیه و یادگار امام راحل یاد کرد و افزود: نماد بارز بسیج، دفاع مقدس است و دفاع مقدس ظهور فرهنگ بسیج بود.

رجبی عنوان کرد: خدمت صادقانه به مردم و کمک به کارآمد شدن جوانان یکی از وظایف اصلی بسیج است گفتنی است خدمت صادقانه در عرصه اجتماعی موجب کادرسازی برای انقلاب می شود بنابراین مهمترین نگاه بسیج نگاه فرهنگی اجتماعی است و باید این نگاه را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال

پیکر مطهر شهید مجید شخصی شتردار پس از ۴۲ سال از طریق دی ان‌ ای شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی ولی نیا، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده  این شهید داد و اظهار داشت: شهید مجید شخصی شتردار، متولد 1342 که در هجده بهمن سال 1360 در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقودالاثر شده بود، پس از 42 سال چشم انتظاری پیکرش کشف و شناسایی شد.

وی افزود: پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، سال گذشته در تنگه چزابه تفحص شده بود که از طریق DNA، شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد.

ولی نیا گفت: پیکر این شهید روز گذشته از تهران به مشهد منتقل شد و مراسم وداع با پیکر شهید مجید شخصی، جمعه شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، در مراسم اجتماع صادقیون، پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل