Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اعلام کرد: ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بیش از ۱۱۰۰ رده بسیج دارد و در هفته بسیج امسال بیش از ۱۵۰۰ برنامه را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ علی مقوا ساز صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: «بسیج لشکر انقلاب و مظهر مردم سالاری دینی و متکی بر بصیرت است»، گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید دارند که بسیج دارای برنامه ریزی دقیق و مبتنی بر تشکیل هیأت های اندیشه ورز برای هم افزایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه ضمن تقدیر از مردم شهر اصفهان که از لحظات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه در مساجد حضور به هم رساندند، تصریح کرد: کمک های مردمی در ۵۰ نقطه شهر جمع آوری و به منطقه زلزله ارسال  شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تاکید کرد: کمک های جمع آوری شده توسط ناحیه امام صادق(ع) اصفهان در قالب ۴۰ کامیون و ۳ فروند هواپیما به کرمانشاه ارسال شده است.

وی یادآور شد: تعداد ۳ گروه جهادی نیز از طرف ناحیه امام صادق(ع) برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به منطقه اعزام شدند و البته ارسال کمک ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مقواساز با اشاره به برنامه های هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان، اظهارکرد: در هفته بسیج، گشت محله محور با عنوان «حماسه خدمت و امنیت» در راستای ایجاد امنیت بیشتر در سطح محلات شهر اصفهان برای مبارزه با سرقت های خرد و کمک به آرامش بیشتر خانواده ها از ۶ آذر راه اندازی می شود.

وی با اشاره به برپایی همایش بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت»، گفت: این همایش روز یکشنبه ۵ آذرماه همزمان با شب آغاز امامت امام زمان(عح) با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان افتتاح و تجهیز سالن های ورزشی و تیراندازی و مراکز بسیج(حوزه و پایگاه) با حداقل ۵ هزار مترمربع زیرساخت در سطح شهر اصفهان، اجرای طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق و اعتیاد در سطح جامعه با تشکیل کارگروه های مختلف، عیادت از جانبازان، سالمندان و پیشکسوتان و حضور اقشار متخصص بسیج به ویژه بسیج پزشکان، مهندسان و فرهنگیان در مناطق حاشیه ای شهر جهت کمک و همیاری مردم در زمینه های تخصصی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این ناحیه برشمرد.

وی به اجرای طرح مسجد محوری با هدف الگو قرار دادن مساجد اشاره و تصریح کرد: در این طرح ۴۰ مسجد را پیش بینی کرده ایم که در آنها جلساتی شکل گیرد و عمده مشکلات مردم محله در مسجد مطرح و برطرف شود.

سرهنگ مقواساز یادآور شد: مسابقات ورزشی در همه مراکز بسیج و همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان «بسیج – هوای، سالم ضامن سلامت خانواده و آرامش جامعه در شهر اصفهان» نیز با حضور ۱۰۰۰ نفر دوچرخه سواربرگزار می شود.

وی برگزاری برنامه های اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح شهید رهنمون با اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، اجرای ویژه برنامه مهمانی لاله ها، حضور در گلستان شهدا و میثاق با آرمان های شهدارا از دیگر برنامه های هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اعلام کرد.

وی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان بیش از ۱۱۰۰ رده بسیج دارد و در هفته بسیج امسال بیش از ۱۵۰۰ برنامه را برگزار خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اظهارکرد: امسال ۲ هزار نشست خانوادگی با موضوع سبک زندگی در سطح مساجد توسط رده های بسیج برای اعتلای کانون خانواده های شهر اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام ۲۰ گروه جهادی به اردوهای جهادی در طول سال و حضور در مناطق محروم سطح استان و شهر اصفهان، گفت: گروه های جهادی برای کمک به رفع آسیب ها و محرومیت های مناطق محروم اعزام می شوند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد، گفت: بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارها را پیش می‌برد که اینها قابل تقدیر و تشکر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مراقب بود در سخنانمان کسی را تخریب نکنیم. آبرو، حیثت، شخصیت و کرامت انسان‌ها باید حفظ شود و همه باید حساس باشیم.

وی با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، گفت: امام صادق(ع) رییس مکتب شیعی ما است. امروز شیعه بخاطر این امام بزرگوار زنده است و باید شهادت این امام را برجسته کرد. معارف امام صادق(ع) باید تبیین شوند و ترویج کرد.

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد: مکتب امام صادق (ع) را با تقویت حوزه‌های علمیه می‌توان، ترویج کرد و رشد داد. فرزندان خود را به ثبت نام در حوزه‌های علمیه تشویق کنید چرا که مکتب این امام را پیش می‌برد و سالم است.

نکونام با بیان اینکه در سال 1374، تحریم همه جانبه علیه ایران شکل گرفت، افزود: ایران اسلامی با فضل الهی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و فناوری، علم، دانش و .... رشد پیدا کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد، افزود: بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارها را پیش می‌برد که اینها قابل تقدیر و تشکر است.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: بشریت نسبت به غزه حساس است و امروز این جنبش‌ها بر علیه صهیونیست‌ها مهم است، این جمبش.های سراسر دنیا علیه رژیم صهیونیستی از آثار انقلاب اسلامی ایران است. باید شاکر بود و هر چه می‌توان پر صلابت‌تر در این راه گام برداشت.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد