Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@06:23:03 GMT

کانکس برای ارسال به منطقه زلزله زده کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۱۲۸۳

کانکس برای ارسال به منطقه زلزله زده کرمانشاه

تهیه کانکس برای اسکان آسیب دیدگان زلزله اخیر در کرمانشاه امری ضروری و فوریتی می باشد زیرا با توجه به سرمای این منطقه بخصوص در هنگام شب چادر های معمولی برای اقامت موقت جوابگوی نیاز هموطنان عزیزمان در کرمانشاه نبوده و از طرفی قادر به اسکان دادن تعداد کمی از افراد می باشد و هیچ گونه امکانات بهداشتی مانند سرویس و یا برق کشی و روشنایی ندارد، برای این منظور بهتر است از کانکس استفاده شود تا هم از سرمای هوا جلو گیری نموده و هم دارای امنیت نسبی و امکانات اولیه برای سکونت موقت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانکس راکو یکی از تولید کنندگان اصلی این سازه های پیش ساخته در کشور اظهار داشت پرسنل تولید خود را بصورت دو شیفت برای برطرف کردن کمبود کانکس و سازه های پیش ساخته مورد نیاز در منطقه زلزله زده کشور بکار گرفته و هروز تعدادی از آنها را به منطقه ارسال می کند.با توجه به قیمت کانکس و زمان مورد نیاز برای تولید آن می بایست یک همکاری و همدلی در بین تولید کنندگان و خیرین محترم و ارگان هایی که برای تهیه این سازه ها تلاش می کنند، صورت گیرد تا در کمترین زمان ممکن بتوان برای برطرف کردن نیاز آسیب دیدگان زلزله اقدامات لازم را انجام داد.

مهمترین نوع سازه های مورد نیاز در این زمان کانکس مسکونی ، کانکس سرویس بهداشتی و کانکس حمام می باشد زیرا توجه به مسائل بهداشتی در چنین شرایطی برای جلو گیری از شیوع آلودگی و بیماری ها بسیار مهم و فوریتی می باشدکه نباید از آن غافل شویم.
خوشبختانه مردم عزیز ایران در این طور مواقع بخوبی در کنار ارگان ها و سازمان های دولتی حس همنوع دوستی و انسان دوستی خود را مانند موارد دیگر به نمایش گذاشته و هر روز شاهد کمک های ارسالی مردم به این منطقه هستیم و تا کنون خیرین زیادی نیز اقدام به تهیه و کانکس راکو یکی از تولید کنندگان اصلی این سازه های پیش ساخته در کشور اظهار داشت پرسنل تولید خود را بصورت دو شیفت برای برطرف کردن کمبود کانکس و سازه های پیش ساخته مورد نیاز در منطقه زلزله زده کشور بکار گرفته و هروز تعدادی از آنها را به منطقه ارسال می کند.با توجه به قیمت کانکس و زمان مورد نیاز برای تولید آن می بایست یک همکاری و همدلی در بین تولید کنندگان و خیرین محترم و ارگان هایی که برای تهیه این سازه ها تلاش می کنند، صورت گیرد تا در کمترین زمان ممکن بتوان برای برطرف کردن نیاز آسیب دیدگان زلزله اقدامات لازم را انجام داد.

مهمترین نوع سازه های مورد نیاز در این زمان کانکس مسکونی ، کانکس سرویس بهداشتی و کانکس حمام می باشد زیرا توجه به مسائل بهداشتی در چنین شرایطی برای جلو گیری از شیوع آلودگی و بیماری ها بسیار مهم و فوریتی می باشدکه نباید از آن غافل شویم.
خوشبختانه مردم عزیز ایران در این طور مواقع بخوبی در کنار ارگان ها و سازمان های دولتی حس همنوع دوستی و انسان دوستی خود را مانند موارد دیگر به نمایش گذاشته و هر روز شاهد کمک های ارسالی مردم به این منطقه هستیم و تا کنون خیرین زیادی نیز اقدام به تهیه و ارسال کانکس به منطقه کرده اند که جا دارد از ایشان نیز تشکر کرد اما باید بدانیم که مشکل همچنان برطرف نشده و این عزیزان هموز نیاز مند یاری هموطنان خود هستند.
برای تهیه و ارسال کانکس به منطقه زلزله زده کرمانشاه می توانید از طریق پایگاه اینترنتی کانکس راکو به آدرس : http://conexraco.com/  اقدام نمائید.









 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند