Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این ماشین آلات شامل 19 دستگاه کامیون این اداره کل و14 دستگاه کامیون بخش خصوصی اعزامی جهت حمل و نقل کالاهای جمع آوری شده بود اظهارداشت: طی روزهای اخیر نیز 3 دستگاه لودر و 3 دستگاه تریلی کمرشکن نیز به دالاهو اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بسیج ماشین آلات سنگین راهداری به مناطق آسیب دیده اعزام و به کمک مصدومان و آسیب دیدگان از حادثه پرداختند.

علی اکبری اضافه کرد: یک دستگاه بولدوزر نیز برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه شهرستان دالاهو آماده شده و به محض اعلام نیاز به این استان جهت خدمات رسانی اعزام خواهد شد و تا 20 روز در منطقه زلزله زده حضور خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: به همراه ماشین آلات اداره کل یک اکیپ سیار تعمیرکار نیز به همراه ماشین آلات به مناطق زلزله کرمانشاه اعزام شدند تا روند خدمات رسانی با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

علی اکبری خاطرنشان کرد: پشتیبانی لجستیکی جهت اعزام کمک های مردمی به مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد و تا زمان ارسال آخرین محمولات ناوگان حمل و نقل استان آمادگی خود را در این خصوص اعلام می دارند.

زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹.۳۳ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده