Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه 10 کامیون اجناس متنوع اهالی استان اردبیل راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم بدرقه و عزیمت کمک‌های مردمی به زلزله زدگان مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال زلزله ویرانگر کرمانشاه کمیته امداد با برپایی چندین ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان در یک هفته اخیر تلاش کرد تا کمک‌های غیرنقدی مردم را جمع آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین دشتی افزود: ما امروز با جمع بندی این کمک‌ها اعم از پتو، البسه، مواد خوراکی، آب معدنی و سیب زمینی در قالب 10 کامیون سعی کردیم تا کمک های اهدایی مردم را به زلزله زدگان ارسال کنیم.

وی ارزش ریالی این کالاهای اهدایی را در قالب 10 کامیون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: قرار است این کمک ها بعد از تحویل به کمیته امداد کرمانشاه از طریق مسئولان این نهاد در بین زلزله زدگان شهرهای مختلف توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: به همت شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز یک کامیون محموله شامل کمک های کارکنان شرکت آب منطقه ای حاوی مواد گرمایشی، موکت، مواد شوینده و آب معدنی که طی روزهای گذشته جمع آوری شده بود برای زلزله زدگان کرمانشاه به این مناطق ارسال شد.

دشتی اضافه کرد: در کنار کمک های غیرنقدی در یک هفته اخیر مردم استان اردبیل کمک های نقدی خود را نیز به حساب کمیته امداد واریز کردند که این کمک ها نیز از طریق دفتر مرکزی کمیته امداد در اختیار آسیب دیدگان زلزله قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس