Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ماموران کلانتری ۱۲ بسیج شهرستان شاهرود ۱۵۰جفت کفش برای کودکان زلزله دیده تهیه و به همراه کمک های نقدی خود به استان کرمانشاه ارسال کردند.


خانواده جراح فقید مرحوم عبدالرضا نیک اعتقاد در سمنان هم هزینه تجهیز یک واحد خانه بهداشت روستایی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب را تقبل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم نیک اعتقاد در سمنان هم همراه سرای بیمارستان شفا را برای رفاه حال همراهان بیماران مسافر ساخته بود .


مسعود عقیلی قهرمان پیشکسوت کیوکوشین کاراته اورا آسیایی 2017 روسیه هم به همراه شاگردانش در باشگاه مرحوم طالشی سمنان به کمک هموطنان زلزله زدگان شتافتند و محموله ای شامل انواع دارو ، پوشاک گرم ،کفش و پتو را به کرمانشاه فرستادند .


 حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان هم برای کمک به مصدومان خود را به روستاهای زلزله زده رسانده و به مداوای بیماران مشغول است .


محموله کمک های مردم میامی به مناطق زلزله زده هم به کرمانشاه ارسال شد .


به گفته محمد مهدی کریمی فرماندار میامی ، این محموله شامل انواع پتو،نایلون برای پوشاندن چادر و کنسرو است .


به همت مجمع فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی شاهرود و با نظارت دفتر امام جمعه این شهر هم علاوه بر جمع آوری پنج میلیون تومان کمک نقدی ، چهار محموله کمک های مردمی جمع آوری شده به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.


این محموله ها شامل یک دستگاه نیسان آب معدنی، یک دستگاه کامیون پتو، یک دستگاه کامیون پوشاک و یک دستگاه کامیون مواد غذایی مواد شوینده، پتو و پوشاک است.


سه گروه جهادی و نیاز سنجی از سپاه قائم استان سمنان نیز هم اکنون در دهستان پشت تنگ سرپل ذهاب حضور دارند و مشغول جانمایی کانکس ها و ساخت مسکن موقت برای زلزله زدگان هستند .


بسیج سازندگی استان سمنان بازسازی هفت روستای زلزله زده سرپل ذهاب را بر عهده دارد.


انتهای پیام / ه


کمک های مردم استان سمنان به زلزله زدگان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود