Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:02:47 GMT

تجمع بزرگ بسیجیان در شهرستان البرز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۵۳۵۰

تجمع بزرگ بسیجیان در شهرستان البرز برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود که مهمترین آن تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان البرز در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج صبح امروز مسئولان و بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه البرز در این دیدار اظهار داشت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که استکبار جهانی منافع خود را در منطقه در خطر دید دشمنی های خود با ملت ایران را آغاز کرد .

وی افزود: در داخل کشور نیز افرادی بودند که با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند و با کمک آمریکا در داخل کشور مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند و هدفشان این بود که انقلاب نو پای ما را از بین ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه البرز بیان کرد: حضور مردم و بسیجیان در جنگ تحمیلی باعث شد که توانستیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و بعد جنگ تحمیلی، بسیج در سازندگی مناطق جنگ زده و محروم مشغول به کار شد.

حیدری ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی بسیج این است که از انقلاب اسلامی و ارزش های آن دفاع کند و در همین راستا همه ماموریت های بسیج در دل همین ماموریت بسیج نهفته است و ما بدون هیچ محافظه کاری دنبال این هستیم که انقلاب را حفظ کنیم و به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) برسانیم .

وی عنوان کرد: تفکر بسیجی بود که عراق و سوریه را از لوس وجود داعش پاک کرد و اگر این اتفاق نمی افتاد و ما در سوریه و عراق حضور پیدا نمی کردیم قطعا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند داعش در همدان و کرمانشاه حضور پیدا می‌کرد.

حیدری تاکید کرد: بسیج مختص سپاه نیست بلکه همه آحاد ملت بسیجی هستند و ما تمام مردم ایران را بسیجی می‌دانیم چرا که پشتوانه بسیج همین مردم هستند، ما باید در عملکردها خودمان را خادم ملت بدانیم و به حرف هایی که می‌زنیم عمل کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: من به عنوان فرمانده بسیج این شهر مدیون بسیج هستم اگر تفکر فرهنگ بسیجی نبود مسئولان ماهم نبودند.

حیدری خطاب به امام جمعه شهر الوند افزود: شما به نمایندگی از ولی امر مسلمین در اینجا حضور پیدا کرده‌اید تا ما با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیعت کنیم و در کنار انقلاب بمانیم و جانمان را فدای انقلاب اسلامی می‌کنیم .

وی همچنین با تشکر از فرماندهان حوزه و اقشار بسیج گفت: بیش از 150 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود که مهمترین آن تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان البرز در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان افزود: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دو روستا از روستا های زلزله‌زده استان کرمانشاه را در اختیار گرفته تا آنجا را بازسازی کنند و از فرماندار و امام جمعه شهر الوند می‌خواهم که بتوانیم با اتحاد این مناطق که مختص استان قزوین است را بازسازی کنیم.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم

فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی افزود: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم، بیان کرد: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

وی تصریح کرد: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

موحد تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای رونق تولید دانش بنیان استان استفاده شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش‌بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان‌ها برگزار می شود، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح‌ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

به گزارش تسنیم، در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم