Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:13:21 GMT

اعزام دانش آموزان شهرستان بن به کربلای ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۷۲۸۲

اعزام دانش آموزان شهرستان بن به کربلای ایران

فرمانده سپاه بن گفت :دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بن به مناطق عملیاتی کربلای ایران در منطقه غرب کشور اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداصغر موسوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانش آموزان با شجاعت و عظمت رزمندگان و آئینه تمام‌نمای قامت استوار 8 سال دفاع مقدس است، افزود: این اردو، یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز و منشأ خیر و برکات بسیار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان داشت : دومین کاروان اردوی راهیان نوربا حضور  200 تن از دانش آموزان دختر متوسطۀ  دوم و فرهنگیان شهرستان بن در قالب چهار دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام  شدند.
 
موسوی افزود :با برنامه ریزی های صورت گرفته در این اردو دانش آموزان عزیز از یادمان شهدای کربلای ۵و۴، اروندکنار، فتح المبین و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه  بن با اشاره به اینکه هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اضافه کرد: اردوهای راهیان نورظرفیت خوبی برای انتقال رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان ونوجوان کشوراست.

موسوی  بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.

گفتنی است طبق موازین چند سال اخیر اردوهای راهیان نور، اتوبوس های مورد استفاده و مدارک رانندگان آن ها، قبل از حرکت توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی کنترل و مسئولین کاروان نسبت به رعایت موارد ایمنی توجیه شدند.






انتهای پیام/
   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی و از زحمات سرهنگ سید تقی تقی پور قدردانی شد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه دامغان بعد از ظهر سه شنبه در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم به خدمات بسیجیان ونیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت، حفاظت وپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی افزود: ایستادگی و مقاومت درمقابل قدرتها، حرکت برای نجات مستضعفان عالم، وغلبه خون برشمشیر ۳شعار اساسی راهبردی سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان سمنان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: نقش افرینی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی دشمنان در ابعاد جهانی نشان قدرت وعظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

شوقانی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح به حرکات تروریستی تنها بخشی از مقابله با دشمنان است، افزود: خدمات بسیج در زمان بحران به ویژه در محرومیت زدایی اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت بر هیچکس پوشیده نیست.

درادامه حجت السلام محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان در سخنانی به هفته عقیدتی و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری به عنوان یک چهره علمی، عرفانی بود که تفکرات دینی ایشان راهگشای کشور بود.

وی افزود: سیر تحولات در منطقه که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که از تحولات یمن شروع شده و تا عملیات وعده صادق ادامه داشته است.

سرهنگ محسن مدرسی فرمانده جدید سپاه دامغان نیز در سخنانی کوتاه، تحقق شعار سال و همچنین خدمت رسانی به آحاد جامعه را در زمره اولویت های کاری سپاه شهرستان دانست.

کد خبر 6093333

دیگر خبرها

  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور