Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی از حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: ‌در این نشست درباره آمارهای نرخ بیکاری در کشور، تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگان فولاد، اعتراضات بازنشستگان کشوری، عدم اجرا و اقدامات لازم درباره قانون کار و عدم پرداخت به موقع بیمه بیکاری مسائلی مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌بابایی تأکید کرد:‌ همچنین درباره آخوندی وزیر راه و شهرسازی و عدم حضور وی در کرمانشاه، شفاف‌سازی نکردن در امور مالی از سوی ربیعی، ارزیابی مدیران استانی و کارآمدی آنها سوالاتی از سوی نمایندگان بیان شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اذعان کرد: نمایندگان در این جلسه خواستار جدیت بیشتر ربیعی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و شرکت‌های زیرمجموعه آن شدند.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: انتقاداتی هم به اینکه چرا با توجه به میزان نقدینگی بالا در کشور و اشتغالزایی به اندازه کافی ایجاد نمی‌شود، داشتند، در حقیقت دغدغه نمایندگان عواملی است که جلوی سرمایه گذاری را گرفته است.

وی ادامه داد: تعدادی از اعضا هم درباره آنکه چرا آیین نامه‌های قوانین برنامه ششم توسعه از سوی این وزارتخانه نوشته نمی‌شود، سوالاتی را مطرح و از ربیعی خواستند تا مبارزه حقیقی خود را با معلول رها کرده و با علت‌ها مبارزه کند و مدیران متعهد و متخصص را در وزارتخانه و زیر مجموعه خود تقویت کند.

حاجی‌بابایی اظهار کرد:‌ یکی دیگر از سوالات نمایندگان این بود که چرا در شستا مدیران عوض می‌شوند و درباره حل مشکلات بستانکاری میان بیمه و بیمارستان‌ها تأکید کردند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: ربیعی هم به 4 موضوع هدفمندی یارانه‌ها، بحث صندوق‌های بازنشستگی، آیین‌نامه‌های اجتماعی و اشتغال اشاره و تأکید کرد که باید با هماهنگی و هم افزایی میان دولت و مجلس این موانع مرتفع شود.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه وزیر کار و تعاون از نداشتن ابزار کار گلایه داشت و گفت که در شوراهای مختلف مانند شورای پول و اعتبار حضور ندارد، خاطرنشان کرد: ربیعی همچنین درباره مشکل بازنشستگان فولاد تأکید کرد که تنها این ماه در پرداخت حقوق آن‌ها تأخیر افتاده است اما برای حل این مشکل هم در سازمان مدیریت جلسه‌ای برگزار کرده‌ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وزیر کار و تعاون نمایندگان ولایی بازنشستگان فولاد حاجی باباییی فراکسیون بازنشستگان کشوری آخوندی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس