Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@18:09:44 GMT

1600 زیارت‌اولی از مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۳۹۱۷

1600 زیارت‌اولی از مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه تاکنون بالغ بر هزار و 600 نفر از زیارت‌اولی‌ها و محرومین به زیارت امام هشتم شیعیان رفتند، گفت: آستان قدس در طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی استان نیز مشارکت چشمگیری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، محمد اسماعیل امامزاده در جمع خبرنگاران با تبریک ماه ربیع الاول، اظهار کرد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها با هدف تسهیل امر زیارت برای آحاد جامعه و رفع محرومیت‌زدایی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دفاتر آستان قدس رضوی در مازندران نیز آمادگی کامل برای دریافت نذورات و کمک به مستمندان برای اعزام آنان به مشهد مقدس است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به اینکه 180 میلیون تومان اوراق نذورات تاکنون در استان به نمایندگی‌های شهرستانی برای جمع‌آوری تحویل شده است، تصریح کرد: زیارت‌اولی‌ها و افرادی که در استان فاصله سفر آنان بیش از 10 سال بوده به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

امامزاده با بیان اینکه تاکنون بالغ بر هزار و 600 نفر از زیارت‌اولی‌ها و محرومین به زیارت امام هشتم شیعیان رفتند، گفت: آستان قدس در طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی استان نیز مشارکت چشمگیری دارد.

وی با اعلام اینکه امسال در دهه کرامت، 150 هزار مازندرانی زیرپوشش برنامه‌های رضوی قرار گرفتند، افزود: 580 برنامه در 13 شهرستان است برای ترویج فرهنگ رضوی برگزار شده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه در 28 صفر امسال فعالیت اعزام زائر اولی‌ها در استان از سرگرفته شده است، گفت: 760 بسته ارزاق سبد کالا تهیه و به خانوارهای بی‌سرپرست اعطا شده است.

امامزاده با اشاره به اینکه 108 بیمار محروم و نیازمند در ایام پایانی سفر عیادت شدند، بیان کرد: به هر یک از بیماران هدایای نقدی اعطا شده است و کارت هدیه به دانش‌آموزان و طلاب مستقر در مناطق محروم نیز داده شده است.

وی از اعطای کارت‌های هدیه به 160 دانش‌آموز محروم و 408 یتیم فقیر در استان خبر داد و افزود: 6 گروه پزشکان خادمیار به مناطق محروم مازندران اعزام شدند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران با بیان اینکه 450 هزار خادم در سراسر کشور شناسایی شده است، اظهار کرد: خادم یاران رسانه‌ای کشور به صورت پایلوت در مازندران ایجاد شود.

امامزاده در پایان با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه، گفت: جمع‌آوری کمک‌های آستان قدس رضوی به صورت متمرکز در استان‌ها برای مناطق زلزله‌زده غرب شروع شده و همچنان ادامه دارد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است