Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه تولید اتان در پالایشگاه‌های پارس جنوبی روزانه ۹ هزار تن است گفت: این رقم با تکمیل راه اندازی واحدهای اتان در پالایشگاه‌های جدید در پارس جنوبی به ۱۱ هزار تن در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، مسعود حسنی عصر امروز در نشست روند اجرایی طرح‌های پارس جنوبی اظهار داشت: تمام طرح‌های پارس جنوبی بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل تیم‌های تخصصی در زمینه اقتصاد مقاومتی خبر داد و تصریح کرد: با انجام کار گروهی و تیمی، با تکیه بر دانش و توان داخلی گام‌های موثری در شکوفایی اقتصاد کشور برداشته شده است.

حسنی با تاکید بر این نکته که همواره برای عبور از مشکلات باید آمادگی کامل داشته باشیم افزود: در این راستا باید توان خود را دربرای تولید حداکثری و جلوگیری از خام فروشی در طرح‌های مختلف پارس جنوبی افزایش دهیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش شرکت‌های داخلی برای تحقق نیازهای پالایشگاه‌های پارس جنوبی گفت: با اطمینان کامل به سازندگان داخلی، با تکیه بر دانش و توان متخصصان بومی بدون وابستگی‌ به بیرون در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به سمت جلو حرکت می‌کنیم.

حسنی از اجرای عملیات راه‌اندازی برق پشتیبان در بزرگترین مجتمع گازی کشور خبرداد و افزود: با اتصال برق پشتیبان به پالایشگاه‌های مجتمع یکی از بزرگترین اقدامات امسال به ثمر نشست و اکنون با یک پشتوانه بسیار کامل می‌توان در مسیر اقتدار و سربلندی گام برداشته شود.

وی به فرآورش محصول با ارزش گاز اتان پرداخت و با بیان اینکه تولید این محصول در پالایشگاه‌های پارس جنوبی افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: تولید اتان در پالایشگاه‌های پارس جنوبی روزانه 9 هزار تن است که با تکمیل راه اندازی واحدهای جدید این میزان به 11 هزار تن در روز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال

 پورخردمند گفت: مجتمع فرهنگی و مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد