Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه مسؤولیت احداث بیمارستان‌هایی نظیر اسلام‌آباد غرب که اخیراً افتتاح شده و در زلزله کرمانشاه آسیب دید، برعهده وزارتخانه راه و شهرسازی است، وزیر راه را برای پاسخگویی به مجلس می‌کشانیم.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، احمدعلیرضا بیگی امرو اظهار کرد: با توجه به ماموریتی که از طرف کمیسیون شورا در مجلس داشتم، بازدیدی در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در منطقه زلزله‌زده غرب کشور انجام دادم و گزارش این بازدید به کمیسیون شورا تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دیروز کمیسیون شورا گزارشات بنده از مناطق زلزله‌زده غرب کشور را مورد بررسی قرار داده است، گفت: این گزارش در چند بخش بوده که یک بخش آن به موضوع بیمارستان تازه احداث‌شده اسلام‌آباد غرب اختصاص داشت که بلافاصله بعد از زلزله دچار تخریب شده و نتوانست خدمت‌رسانی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: بیمارستان تازه افتتاح شده اسلام‌آباد غرب توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده و با توجه به تخریب و ایجاد مشکلات در درمان آسیب‌دیدگان که منجر شده به بیمارستان‌های دیگر انتقال یابند،قصور متوجه وزارت راه و شهرسازی است.

وی با تاکید به اینکه قصور وزارت راه و شهرسازی در ساخت بیمارستان اسلام‌آباد غرب باعث شده موضوع سوال و استیضاح از وزیر راه و شهرسازی قوت گیرد، افزود: کمیسیون شورا با بررسی‌های صورت‌گرفته خواهان استیضاح و سوال از وزیر و راه و شهرسازی است و در حال حاضر منتظر نتایج گزارش دو کمیسیون عمران و بهداشت و درمان هستیم تا بعد از ارائه گزارش و جمع‌بندی‌های لازم، این موضوع اجرایی شود.

عضو کمیسیون شورا در مجلس با یادآوری برخی مقاومت‌ها و مخالفت‌ها با استیضاح وزیر راه در حادثه قطار بیان داشت: اینها یک جریان و جناح و تفکری هستند که برای خود پشتیبانانی نیز دارند که احتمالاً مخالفت به رسیدگی هر چه بهتر موضوع بیمارستان و سوال از وزیر خواهند بود.

منبع:‌فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس