Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان جوان سرخپوشان با یک حرکت زننده و ساده لوحانه، خود را در مقابل هواداران باشگاه قرار داده است.

طرفداری – همانطور که دوران مطرح شدن و اعجوبه بودن علیرضا بیرانوند در میان هواداران فوتبال و اهالی رسانه با سرعتی چون برق و باد گذشت، سقوطش از عرش به فرش نیز سریعا در حال وقوع است. همانقدر که علیرضای معصوم در ابتدای مسیر دوران حرفه‌ای ورزشش با آن دست های کارگری و زحمتکشش مورد اقبال عمومی قرار گرفته بود، این بیرانوندِ بی احتیاط و گستاخ، به سمت شماتت و انزجار پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره سنگربانی صحبت می‌کنیم که زندگی شخصی‌اش با هزاران گره و سختی به فوتبال ختم شد و با پرتاب های دست استثنایی خود، شهرتی جهانی یافت. علیرضا بیرانوندی که روزگاری در نفت تهران، با اعتماد یحیی گل‌محمدی شکوفا شد ولی در حال حاضر، هم‌بازیانش نیز تصمیم می‌گیرند راه خود را از او کج کرده و پست های حمایتی‌شان از وی را پاک کنند! به راستی این مسیر دو بانده، چگونه با این شتاب طی شده است؟!

آغاز حکایت علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به اواخر نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم باز می‌گردد. به درگیری سختش با سوشا مکانی درباره پیوستن به سرخپوشان و غصب جایگاه مکانی! پالس های مثبت با قرار دادن پست های اینستاگرامی با شش قلب قرمز فرستاده می‌شود و این اتفاقات در حالی رخ می‌دهند که در پسِ ماجرا، مستنداتی از علاقمندی بیرانوند به باشگاه رقیب وجود دارد.

وضعیت اسفناک پرسپولیس در چارچوب دروازه در لیگ پانزدهم با حضور سوشا مکانی و ایمان صادقی را به یاد دارید؟ موانعی که در مقابل پرواز و اوج گرفتن تیم رویایی برانکو، یک تنه مقاومت می‌کردند. با این فضاسازی، هضم این موضوع که چه اشتیاقی برای پیوستن علیرضا به پرسپولیس میان هواداران این تیم بود، آسان تر می‌شود.
تمایل هر دو طرف به وصال اما با سنگ بزرگ باشگاه نفت تهران و علیرضا منصوریان همراه می‌شود؛ رضایت نامه میلیاردی! باشگاه پرسپولیس می‌ماند و رضایت نامه یک میلیاردی علیرضا بیرانوند و کوه مشکلات مالی. علی اکبر طاهری با کنار گذاشتن راه حل ساده امیر عابدینی مبنی بر تدارک دیدن این هزینه، لوبانوف ازبک با نیمی هزینه را به برانکو پیشنهاد می‌دهد و دستِ آخر با تفاضل گلی کمتر در ایستگاه پایانی، پرسپولیسِ شایسته برانکو به نظاره بالا رفتن جام توسط بازیکنان استقلال خوزستان می‌نشیند.


‌خبر کوتاه است و ناگهانی. بیرانوند با 6ماه تاخیر، زودتر از موعد نقل و انتقالات و با برگه فسخ قراردادش با نفت، در کنار علی اکبر طاهری و با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری می‌اندازد. سکوی پرتاب سنگربان خرم آبادی در این لحظه ثبت می‌شود و او با اعتماد کی‌روش پیراهن شماره یک تیم ملی را نیز به چنگ می‌آورد. سنگربان نخست پرسپولیس و تیم ملی با ثبت کلین شیت های متوالی در راه قهرمانی و صعود به جام جهانی؛ رویایی تر از این نمی‌شود!

روز ها و ماه ها سپری می‌شوند. بازیکنان پرسپولیس در یک اقدام نسنجیده پس از ثبت قهرمانی خود در لیگ برتر و پیش از دیدار مرگ و زندگی با الوحده در راه صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تمرینات را بایکوت می‌کنند. واکنش احساسی هواداران با فریاد زدن نام اسطوره های متعصبی چون مجتبی محرمی و احمدرضا عابدزاده، ناراحتی ایشان از بازیکنان را نشان می‌دهد. طعنه های زننده بیرانوند مبنی بر قهرمان نشدن پرسپولیس برای 10 سال در این جو غالبا احساسی، چون بنزینی بر آتش خشم هواداران، آن ها را افروخته می‌کند.

پایان مسیر بیرانوند و پرسپولیس؟ شایعات در تابستان درباره پیوستن این سنگربان به تیم فوتبال فنرباحچه دهان به دهان می‌شوند. واکنش باشگاه پرسپولیس واضح و مشخص است؛ رضایت نامه میلیون دلاری! پروژه جایگزینی بیرانوند با ولکان، دروازه بان شهره ترک تبار طبق انتظارات منتفی می‌شود تا لیگ پرتلاطم هفدهم آغاز شود.
علیرضا بیرانوند، نمایش های ضعیف با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی، حساسیت ایجاد شده در میان هواداران و شایعاتی که هربار پر رنگ تر از قبل از سرباز شدن سنگربان جوان سرخپوشان حکایت دارند. پایان دیدار پرسپولیس و سایپا و تعطیلی بیست روزه لیگ برتر. بیرانوند یک هفته پس از اظهار نظر محکمش درباره ماندن در پرسپولیس، این بار در چرخشی ماورای طبیعه از مهم تر بودن سرنوشت شخصی‌اش به باشگاه در زمان ممنوعیت از نقل و انتقالات سخن به زبان می‌آورد و به شایعات، رنگ واقعیت می‌بخشد. داستان کوتاه است و مشخص؛ یا قراردادم را زیاد کنید، یا به سربازی می‌روم!

طاهری که پیش از این یک بار در ماجرای علیرضا بیرانوند با رد کمک امیر عابدینی، دست عوامل بیرونی را از مدیریتش بریده بود، این بار هم به خواسته منفعت طلبانه سنگربان حریصش اعتنایی نمی‌گند تا بیرانوند با حرکتی احساسی و نسنجیده خود را برای دومین بار مقابل هواداران قرار دهد.

هواداران پرسپولیس ناراحت تر و زخم خورده تر از مرتبه پیشین، با درخواست سید جلال حسینی و برخی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر بخشش علیرضا، در ورزشگاه آزادی به تشویق رادوشویچ و عابدزاده مشغول می‌شوند و با پادرمیانی کاپیتان، توهینی به سنگربان یاغی شکل نمی‌گیرد. یک صحنه و یک واکنش، سکو ها را منجمد می‌کند! هیس!

بله، بیرانوند بار دیگر بر این زخم کهنه، نمک می‌پاشد! با یک واکنش نسنجیده و عجولانه دیگر، او این بار پا را فراتر گذاشته و هواداران را به سکوت فرا می‌خواند. سکوتی به معنای اعلان جنگ با سکوها. سکوتی که اگر در صحبت با خبرنگاران پس از دیدار مقابل سایپا اتفاق می‌افتاد، اکنون شرایط بدین جای نرسیده بود. آقای علیرضا بیرانوند، مسیر را اشتباهی می‌روید. انتهای این مسیر یقینا تباهی است، باور ندارید؟ از امثال پیام صادقیان، رضا حقیقی، محمد عباس زاده و حتی یار غارتان در اردو های تیم ملی، رامین رضاییان بپرسید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس

علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران قهرمان جام‌ ملت‌های آسیا شد.

تیم ملی فوتسال ایران امروز در دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر تایلند قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. 

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!