Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از بازسازی و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در کرمانشاه توسط کمیته امداد بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: حادثه زلزله استان کرمانشاه برای همه مردم ایران تلخ بود و مردم در حد توان خود برای کمک به زلزله‌زدگان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب‌های مختلف به زلزله‌زدگان اهدا کردند که بخشی از کمک‌ها توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده است که بالغ بر ۹ میلیارد ریال بوده و برای زلزله‌زدگان ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارسال هزاران بسته انواع مواد غذایی به استان کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از شش هزار چادر، پتو، پلاستیک، زیر انداز، بخاری، البسه گرم برای زلزله‌زدگان ارسال شده است.

وی از ساخت و بازسازی ۱۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای ساخت مسکن مددجویان مناطق زلزله زده نیازمند مشارکت و همراهی مردم و خیرین استان هستیم.

لطفی به فرارسیدن فصل سرما اشاره کرد و ادامه داد: آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه نیازمند وسایل گرمایشی، پتو، چادر و البسه گرم هستند و انتظار می‌رود مردم در تامین این اقلام مشارکت کنند.

وی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد آنی پرداخت #۰۷۷*۸۸۷۷* و شماره حساب  ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ به کمیته امداد استان بوشهر تحویل دهند تا در اسرع وقت به دست هموطنان نیازمند کرمانشاهی در مناطق زلزله زده برسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است