Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-08@17:44:05 GMT

از غیبت طارمی در مقابل پارس‌جنوبی خوشحالم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۴۰۶۱۶

از غیبت طارمی در مقابل پارس‌جنوبی خوشحالم

به گزارش"۱۱نیوز"؛ روز شنبه تیم فوتبال پارس جنوبی صدرنشین لیگ برتر در یک بازی حساس به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود، این اولین حضور شاگردان برانکو در شهر جم بوشهر است. مایکل اومانیا مدافع تیم پارس جنوبی سابقه حضور در پرسپولیس را دارد او در خصوص این دیدار گفت و گویی داشته است که در ادامه می‌خوانید:

* بازی روز شنبه با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟
قطعا بازی خیلی خوبی خواهد شد، خوشحالم که یکبار دیگر هواداران و تیم پرسپولیس را می‌بینم، اما من بازیکن تیم پارس جنوبی هستم و طبق وظایف حرفه‌ای‌ام به این تیم تعلق دارم و برای موفقیتش تلاش می‌ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* خیلی‌ها این بازی را فینال نیم فصل لیگ می‌دانند، نظرت در این مورد چیست؟
مهدی تارتار سرمربی تیم از ابتدای فصل هم گفته بود که هدف پارس جنوبی بقا در لیگ برتر است اما اکنون که در صدر جدول قرار داریم و وارد چالش قهرمانی شدیم، خوشحالیم، این بازی برای پرسپولیس یک فینال است نه برای پارس جنوبی، ما بدون استرس مقابل پارس بازی خواهیم کرد.

* چرا این بازی فقط برای پرسپولیس یک فینال است؟
پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است، در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب نتیجه گرفته اما تیم ما تازه به لیگ برتر آمده، بنابراین ما استرسی برابر بازی با پرسپولیس نداریم.

* فکر می‌کنی بتوانی مقابل خط حمله با قدرت پرسپولیس دوام بیاورید؟
ابتدا این را بگویم که از غیبت طارمی در این بازی خوشحالم، هر چند علیپور و منشا هم نشان دادند که مهاجمان خوبی هستند، اما ما می‌توانیم خط حمله این تیم را مهار کنیم.

* تو در جام شهدا کمتر بازی کردی، دلیل خاصی داشت؟
در جام شهدا من یک بازی برای پارس جنوبی انجام دادم در بازی با فولاد هم ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم بودم، مطمئن هستم که با تدابیر مهدی تارتار سرمربی تیم و همچنین حمایت هواداران پارس جنوبی در بازی با پرسپولیس به دنبال موفقیت خواهیم بود.
برچسب ها: مایکل اومانیا ، ۱۱نیوز ، پارس جنوبی ، پرسپولیس ، از غیبت طارمی در این بازی خوشحالم

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدارهای اخیر این تیم، بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار دیروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. در این مسابقه بازیکنان تیم تهرانی شش مرتبه کارت زرد دریافت کردند تا از این حیث عملکرد میثم حیدری داور مسابقه مورد توجه باشد.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

این در حالی است که تیم‌های هوادار و پرسپولیس باید در روز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تأثیرگذار باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از کارت‌های زرد زیادی که حیدری در دیدار روز گذشته به شاگردان شجاعی نشان داد، آنها یک بازیکن خود را از دست دادند. براساس این گزارش، محمد میری به دلیل چهار اخطاره بودن بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. این بازیکن در دقیقه 1+45 بازی مقابل ملوان کارت دریافت کرده بود.

به این ترتیب بازیکنی که پیش از این در لباس نساجی مقابل بزرگان لیگ سپاهان و استقلال با شوت‌زنی از راه دور گلزنی کرده بود، نمی‌تواند شانس خود را مقابل بیرانوند امتحان کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • غایبان هوادار مقابل پرسپولیس مشخص شدند
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف