Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - معاون رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره قلم و عدالت با حضور مسئولان کشوری و استانی هفتم آذر سال جاری در محل باشگاه برق کرمان برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمدباقر اسلامی افزود: معاون قوه قضائیه میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره قلم و عدالت در کرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی اعلام کرد: در این مراسم اعضا شورای قضایی، مسئولان و مدیران استان نیز حضور خواهند داشت و رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه و استاندار کرمان نیز سخنرانی می کنند.
رئیس ستاد برگزاری جشنواره قلم و عدالت عنوان کرد: این جشنواره با هدف بهره مندی از فرصت و ظرفیت رسانه های محلی (مکتوب، الکترونیکی، برخط، دیداری و شنیداری استان کرمان) و مشارکت آنان به انتشار مطالب و اخبار دستگاه قضایی و نیز تولید محتوا در قالب های (خبر، گزارش، مصاحبه و غیره) و ایجاد رقابت در تولید مطالب با کیفیت توسط رسانه ها برگزار شده است.
اسلامی ادامه داد: برگزاری چنین جشنوراه هایی در راستای افزایش آگاهی های عمومی و حقوقی، کاهش دعاوی و تشکیل پرونده، جذب و ارتقا اعتماد عمومی، افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از وقوع جرم است.
وی بیان کرد: طرح جشنواره مطبوعات برتر استان کرمان با عنوان 'قلم و عدالت' از مصوبات شورای قضائی و ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان کرمان است و در سال 1395 فراخوان آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت.
اسلامی خاطرنشان کرد: 57 رسانه در این جشنواره شرکت کردند و هزار و 929 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و کار داوری نیز با حضور سه داور پایان یافته و در هفتم آذرماه برابر با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رسانه ها و خبرنگاران برتر برگزار شود.
وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور اهالی مطبوعات و رسانه ها (خبرگزاری ها، روزنامه های محلی، پایگاه های خبری و هفته نامه ها) استان و نیز خبرنگارن برتر رسانه ها و خبرنگاران برگزیده برگزار می شود.
این مقام قضایی اعلام کرد: به نفرات اول این جشنواره سکه بهار آزادی، نفرات دوم نیم سکه، نفرات سوم و خبرنگاران ربع سکه و نیز نفرات شایسته تقدیر نیز سکه گرمی اعطا می شود.
این جشنواره با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال و جنوب استان کرمان و با مشارکت کانون های وکلا و کارشناسان دادگستری و قوه قضائیه و کانون سر دفتران اسناد رسمی برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی