Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین محموله کمک های مردمی شهرستان کارون با حضور سرگرد بختیاری فرمانده سپاه کارون،فرماندار کارون،معاوی مسئول ستاد عتبات عالیات و مسئول موسسه خیریه حب الرسول شهرستان کارون به مناطق زلزله زده کرمانشاه بارگیری و ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز:دومین محموله کمک های مردمی شهرستان کارون با حضور سرگرد بختیاری فرمانده سپاه کارون،فرماندار کارون،معاوی مسئول ستاد عتبات عالیات و مسئول موسسه خیریه حب الرسول شهرستان کارون به مناطق زلزله زده کرمانشاه بارگیری و ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزباوی مسئول موسسه خیریه حب الرسول شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز گفت: موسسه خیریه حب الرسول شهرستان کارون جهت ابراز همدردی با مردم مصیبت زده کرمانشاه با همکاری سپاه شهرستان کارون،هلال احمر و ستاد عتبات عالیات امروز دومین محموله خود را به همراه آشپزخانه سیار و نانوایی به ارزش 200 میلیون ریال ارسال کرد.

گفتنی است انواع لباس گرم،کنسرو،کفش مردانه و بچگانه،کلاه،آبمعدنی،برنج و شکر از جمله اقلامی بودند که به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شدند.

 

 

 

 

  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود